کد خبر : 1768284 | 25 تیر 1400 ساعت 16:37 | 31.6K بازدید | 3 دیدگاه

فرود غلامپور؛ اینبار روی سر شاگرد خلف(عکس)

مربی دروازه بان های استقلال شادی همیشگی خود را بعد از دربی با سیدحسین حسینی به اجرا گذاشت.

فرود غلامپور؛ اینبار روی سر شاگرد خلف(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد غلامپور همواره با شادی های بعد از گل خود معروف بوده است. او که معمولا بعد از گل های تیمش روی سر سرمربی می‌پرد و این شادی خطرناک او بارها به تصویر کشیده شده، به کار خود در این خصوص ادامه می‌دهد.


غلامپور که از برد در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس هم خوشحال بود، اما تصمیم گرفت شادی اش را به جای فرهاد مجیدی با فرد دیگری انجام بدهد. کسی که شاگرد خودش است و البته نقش ویژه‌ای در برد استقلال داشت.

 

1623828


مربی گلرهای استقلال بعد از آنکه سیدحسین حسینی پنالتی مهدی عبدی را مهار کرد و باعث برد آبی ها شد و با دستانی باز شده به سمت سایر بازیکنان دوید، سریعا خودش را به مرد زردپوش میدان رساند تا شادی همیشگی اش را با حسینی به نمایش بگذارد.

 


در کمتر از یک دقیقه غلامپور به حسینی رسید و اینبار پرش بلند خود را روی سر حسینی انجام داد تا به این شکل رضایت خود از عملکرد شاگردش را درون دروازه نشان بدهد و البته فرودی عجیب روی سر او داشته باشد!

 

1623827


گفتنی است؛ سیدحسین حسینی در هفته های گذشته عملکرد فوق العاده ای در ترکیب استقلال داشته و توانسته با شایستگی جایگاه از دست رفته اش را درون دروازه آبی ها پس بگیرد.

دیدگاه‌ها