کد خبر : 1768289 | 25 تیر 1400 ساعت 17:06 | 24.6K بازدید | 2 دیدگاه

توپ فصل جدید لیگ قهرمانان مشابه نمونه های کلاسیک

توپ جدید لیگ قهرمانان اروپا، زمینه سفیدی دارد و ستاره های آن با رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و صورتی و خطوط مشکلی جلوه زیبایی به خود گرفته اند.

توپ فصل جدید لیگ قهرمانان مشابه نمونه های کلاسیک

به گزارش "ورزش سه"، آدیداس از توپ جدید لیگ قهرمانان اروپا رونمایی کرد که قرار است در دور گروهی فصل 22-2021 از آن استفاده شود.

 

این توپ که "Pyrostorm" نامیده می شود، مثل کفش های رنگی آدیداس که چند سال پیش روانه بازار شده بود از رنگ های زرد و قرمز آتشین تشکیل شده است. نوارهای صورتی و سیاه نیز در امتداد ستاره های روی توپ این فصل لیگ قهرمانان اروپا خودنمایی می کند.

 

بر اساس گزارش FourFourTwo توپ جدید لیگ قهرمانان اروپا، بازسازی طرح توپ فصل گذشته است. در این طرح ستاره های روی توپ به عنوان نماد لیگ قهرمانان اروپا با خطوط مشکی دور خود بر روی سطح سفید آن، تقریبا پنل های روی سطح توپ را پوشانده اند.

 

این توپ همچنین اولین توپ سفید لیگ قهرمانان اروپا در طول چند فصل اخیر است. سال گذشته در مراحل حذفی مسابقات از توپ نقره ای رنگ استفاده شد و در چند فصل اخیر هم از توپ های قرمز، آبی و بنفش استفاده شده است.

 

1623836

 

لیگ قهرمانان اروپا در معرض یک تغییر نام تجاری نامحسوس قرار گرفته اما نگران نباشید چرا که لوگوی مسابقات، سرود و توپ ستاره ای همچنان پابرجا خواهند ماند. در لوگوی لیگ قهرمانان اروپا شاهد تغییراتی بسیار ظریف هستیم که آن را به لوگوهای لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا نزدیک تر کرده است.

 

در پایان این گزارش آمده که انتظار می رود همانند هر فصل لیگ قهرمانان، آدیداس توپ جدیدی را برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا طراحی و تولید کند.

دیدگاه‌ها