کد خبر : 1768308 | 25 تیر 1400 ساعت 19:30 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی‌ جدید تاتنهام به اخبار جدایی هری کین

نونو اسپریتو، سرمربی پرتغالی و تازه وارد تاتنهام، به شایعات جدایی هری کین از این تیم واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی‌ جدید تاتنهام به اخبار جدایی هری کین

به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی در رابطه با جدایی هری کین از تاتنهام وجود دارد و گزارش ها طی هفته های اخیر حاکی از آن بوده که ستاره انگلیسی از روند عدم کسب جام با تیم لندنی ناامید شده و قصد دارد راهی تیم دیگری شود. همچنین به نظر می رسد که دو تیم شهر منچستر یعنی یونایتد و سیتی از مهم‌ترین مشتریان هری کین محسوب می‌شوند.

 

با این حال هری کین تا سال 2024 با تاتنهام قرارداد دارد و شواهد حاکی از آن است که این باشگاه تمایلی به فروش او نشان نمی دهد. در همین راستا نونو اسپریتو سرمربی پرتغالی و جدید تاتنهام به شایعات جدایی هری کین از این تیم واکنش نشان داده و می‌گوید: "اکنون زمان آن است که هری انرژی خود را ریکاوری کرده و استراحت کند. بعد از اینکه بازگردد زمان گفتگو کردن وجود خواهد داشت. او باید برای آینده آماده شود.

 

 

1603819

 

 

در مورد هری کین هیچ تردیدی در ذهنم نیست و شکی ندارم. آنچه آرزو می کنم این است که هری استراحت خوبی داشته باشد و هنگامی که به ما ملحق می شود این احساس را داشته باشد که باید بهتر و متعهد تر شویم‌. ما بسیار جاه طلب هستیم در مورد هری کین نیز هیچ تردیدی نداریم."

 

سرمربی پرتغالی در رابطه با وضعیت تاتنهام نیز گفت: "ما می‌دانیم که کارهای زیادی باید انجام دهیم و بهبود کیفیت مان کار بسیار دشواری است. ما باید در نقل و انتقالات بازیکنان مناسبی را پیدا کنیم و نهایتاً سعی می‌کنیم که بهترین تصمیمات را اتخاذ کنیم."

 

 

1623861

دیدگاه‌ها