کد خبر : 1768315 | 25 تیر 1400 ساعت 19:58 | 48.7K بازدید | 4 دیدگاه

پاردس:

هیچ وقت تا این حد مسی را خوشحال ندیده بودم

لئوناردو پاردس، هافبک تیم ملی آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی بعد از قهرمانی در رقابت‌های کوپا‌آمریکا بسیار خوشحال بوده است.

هیچ وقت تا این حد مسی را خوشحال ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره حسرت لیونل مسی در کسب جام با تیم ملی آرژانتین به پایان رسید و این بازیکن چند روز پیش موفق شد به همراه کشورش در رقابت‌های کوپا آمه ریکا به مقام قهرمانی دست پیدا کند؛ جامی که با با غلبه بر رقیب سنتی یعنی برزیل در بازی فینال حاصل شد.

 

لئوناردو پاردس، هم تیمی لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین، می‌گوید هیچ گاه تا این حد او را خوشحال ندیده بوده است. پاردس گفت: "کمک به تحقق این هدف و لذت بردن در کنار مسی باورنکردنی بود. من هیچگاه مخصوصاً در این دوره 45 روزه که با او بودیم، لیونل مسی را تا این حد خوشحال ندیده بودم.

 

 

1623871

 

 

ما قهرمان شدیم زیرا در برابر همه تیم ها به پیروزی رسیدیم. از طرفی مسی هم از بودن در کنار ما لذت می برد. برای ما واقعاً یک کوپا آمه ریکای باورنکردنی بود؛ رویایی که به حقیقت پیوست."

 

پاردس همچنین در رابطه با حرف‌های گفته شده در پایان بازی بین لیونل مسی و نیمار نیز گفت: " در اینگونه مواقع ما در مورد بازی فینال صحبت نمی کنیم بلکه در رابطه با چگونگی اوضاع، وضعیت خانواده های‌مان و کارهایی که قرار است در تعطیلات انجام دهیم حرف می زنیم؛ همچنین در مورد کارهایی که در این 45 روز انجام دادیم.

 

 

1621457

 

 

با دیدن چنین صحنه هایی شما بیشتر به خود واقعی افرادی مثل مسی و نیمار پی می برید. این نشان از فروتنی بسیار بالای آن هاست که بعد از مسابقه فینال می نشینند و با یکدیگر درباره مسائل دیگر صحبت می کنند."

دیدگاه‌ها