کد خبر : 1768332 | 25 تیر 1400 ساعت 21:58 | 50.4K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش غیر مستقیم کاسیاس به توهین‌های پرز(عکس)

ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، در صفحات اجتماعی خود به شکل غیر مستقیم به فایل افشا شده از رئیس لوس بلانکوس یعنی فلورنتینو پرز واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای روز گذشته انتشار یک فایل صوتی قدیمی از صحبت های فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، که در آن به برخی از اسطوره های لوس بلانکوس نظیر ایکر کاسیاس توهین می کرد، موجی از واکنش ها را بر انگیخته است.

 

از طرفی باشگاه رئال مادرید در روزهای گذشته بیانیه‌ای در این مورد منتشر کرد و این اقدام ال کونفیدنشال را بسیار غیر اخلاقی دانست و اعلام کرد که آنها علیه این رسانه شکایت های مربوطه را انجام خواهند داد؛ بیانیه ای که به نوعی ثابت کرد که پرز واقعاً این صحبت‌ها را مطرح کرده چراکه همانطور که گفته شد باشگاه رئال مادرید انتشار این فایل صوتی را غیر اخلاقی دانست و در این رابطه تکذیبی انجام داد.

 

انتظار می‌رفت که بعد از انتشار این فایل صوتی، افرادی که فلورنتینو پرز در رابطه با آنها صحبت کرده به این مسئله واکنش نشان دهند اما تا به اینجا چنین اتفاق رخ نداده است. با این حال ایکر کاسیاس ساعاتی پیش پستی را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که اوندا سر آن را واکنش غیر مستقیم او به فایل صوتی پرز دانسته است. اسطوره رئالی ها با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود در حال استراحت کردن نوشت: "نفس بکشید؛ زندگی یعنی فراموش کردن."

 

 

1623896

دیدگاه‌ها