کد خبر : 1768345 | 25 تیر 1400 ساعت 22:59 | 48.2K بازدید | 14 دیدگاه

ارسلان مطهری در نقش نانی ظاهر شد؟(عکس)

تنها صحنه پر حرف و حدیث بازی خطای مطهری روی فرشاد فرجی بود.

ارسلان مطهری در نقش نانی ظاهر شد؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دربی پایتخت با برتری آبی‌ها در ضربات پنالتی خاتمه یافت. چهره اول این دیدار علیرضا فغانی بود که تازه از استرالیا بازگشته و قضاوت قابل قبولی هم داشت اما در دقایق ابتدایی بازی خطایی که مطهری روی فرجی انجام داد پر حرف و حدیث بود و خود فغانی نیز اظهار کرد باید به بازیکن استقلال کارت زرد نشان می‌داد.

 

باشگاه پرسپولیس اما با مرور تاریخ به اظهار نظر در مورد این صحنه پرداخته و آن را شبیه به اخراج نانی در لیگ قهرمانان  ۲۰۱۲ می‌داند. بازی رفت دو تیم در مادرید 1-1 تمام شده بود و دو تیم بازی برگشت را در «اولترافورد» منچستر برگزار می کردند. بازی تا اواسط نیمه دوم با حساب 1 بر صفر به نفع منچستریونایتد پیش می رفت و این یعنی صعود تیم انگلیسی به مرحله بعد. بازی به دقایق حساس خود نزدیک می شد که جونیت چاکیر داور ترکیه ای بازی به شکلی خطای نانی هافبک منچستریونایتد را مستحق کارت قرمز دانست و سریعا او را از بازی اخراج کرد‌.

 

1623922


نانی از بازی اخراج شد و کمتر از ده دقیقه بعد رئالی ها گل تساوی را زدند. تنها 3 دقیقه بعد رونالدو گل دوم رئال را نیز به ثمر رساند تا آرزوهای منچستری ها نقش بر آب شود. بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید. البته بعدها نشریات اخراج نانی را سخت گیرانه قلمداد کردند  و اخراج نانی ورق بازی را کاملا برگرداند.

 

حال باشگاه پرسپولیس در کانال رسمی‌اش صحنه خطای امیرارسلان مطهری روی فرشاد فرجی را به خطای نانی روی آربلوئا تشبیه کرده و معتقد است بازیکن آبی‌ها به علت بازی خطرناک باید از زمین اخراج می‌شد. اگر مطهری اخراج می‌شد کار برای استقلال گره می‌خورد و شاید سیم‌های گیتار استقلالی‌ها همان ابتدای بازی پاره می‌شد. این صحنه هم به یکی از سکانس‌های بحث برانگیز و ماندگار در تاریخ دربی‌ها تبدیل خواهد شد.

 

1623920

 

1623918

دیدگاه‌ها