کد خبر : 1768352 | 25 تیر 1400 ساعت 23:38 | 37.1K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای سایت یونانی درباره خرید چپ‌پاهای ایران

انصاری‌فر پشت دست حاج‌صفی بازی کرد (عکس)

یک وب سایت یونانی مدعی شد که باشگاه آ.ا.ک آتن برای جذب احسان حاج صفی یا میلاد محمدی، از انصاری فرد مشاوره گرفته است.

انصاری‌فر پشت دست حاج‌صفی بازی کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت یونانی overfm در خبری به علاقه باشگاه آ.ا.ک آتن یونان برای جذب یکی از دو مدافع چپ ایرانی خبر داد. این سایت مدعی شد که باشگاه یونانی برای تقویت در سمت چپ خود، قصد دارد از میان میلاد محمدی و احسان حاج صفی یک بازیکن را جذب کند و در این راه، از کریم انصاری فرد مشاوره گرفته است.


این وب سایت نوشت: از میلاد محمدی (خنت) تا احسان حاج صفی (سپاهان). به نظر می رسد باشگاه آ.ا.ک آتن در جستجوی یک مدافع چپ برای فصل جدید خود است. دو بازیکن ملی پوش ایرانی برای این منظور مورد توجه قرار گرفته اند. احسان حاج صفی گزینه ای کلاسیک است که بیش از 200 بازی در دفاع چپ به میدان رفته اما در 3 سال گذشته به عنوان هافبک چپ و وینگر، هافبک دفاعی و میانی نیز بازی کرده است.


در ایران انتقال حاج صفی به آ.ا.ک در سپتامبر پایان یافته تلقی می شود. زمانی که تراکتور انتقال این بازیکن به آریس سالونیکا را به تأخیر انداخت، این بازیکن راهی سپاهان شد. اما حاج صفی یک شرط مهم در قرارداد خود قرار داد که هر زمانی یک پیشنهاد اروپایی برای او برسد، بتواند این تیم را ترک کند. طبق گفته بعضی منابع، حقوق سالانه وی در آ.ا.ک زیر 400 هزار دلار خواهد بود.

 

1620354


با توجه به آنچه در داخل و اطراف باشگاه آ.ا.ک در مورد آن صحبت می شود، چشمگیرترین نکته این است که کریم انصاری فرد نقش کاتالیزوری در چرخش نگاه ها به سمت حاج صفی را داشته است. مطمئنا این اقدام مهاجم تیم ملی ایران خودسرانه نبوده است زیرا این مسئولان آ.ا.ک بودند که از او خواستند با حاج صفی صحبت کند.


این وب سایت در پایان نوشته است: کریم به مدیران آ.ا.ک گفته است که حاج صفی از میلاد محمدی بهتر و قابل اعتمادتر است و او بدون هیچ قید و شرطی به آنها توصیه کرده است که حاج صفی را جذب کنند. آ.ا.ک به مدت 4 ماه است که در پی یافتن مدافع چپ مناسبی است تا اینکه سرانجام به گزینه ای به نام حاج صفی رسید. کسی که هموطن و دوست نزدیک کریم انصاری فرد است.

 

1623930

دیدگاه‌ها