کد خبر : 1768364 | 26 تیر 1400 ساعت 00:56 | 56.9K بازدید | 4 دیدگاه

 بعد از شیرجه‌های سرنوشت ساز 

وقتی فروزان رکورد صدمتر را زد (عکس)

دروازه بان باتجربه تیم فولاد با مهار دو پنالتی، موجبات صعود تیمش به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی را فراهم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های فولاد و سپاهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در پایان 120 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ به این ترتیب تعیین تیم برنده به ضربات پنالتی سپرده شد؛ جایی که سرمربی فولادی ها با رو کردن یک برگ برنده، صعود تیمش را رقم زد.

 

جواد نکونام در بازی امشب با نیمکت نشین کردن محسن فروزان به احسان مرادیان که در طول بازی های لیگ برتر فرصت چندانی برای خودنمایی نداشته، میدان داد. با این وجود، سرمربی جوان فولاد برای ضربات پنالتی، تصمیم دیگری اتخاذ کرد؛ او که یکی از تعویض های خود را برای دقایق پایانی تلف شده نگه داشته بود، در دقیقه 120 محسن فروزان را وارد زمین شد.

 

بعد از گل شدن دو پنالتی اول، وحید حیدریه با پای چپ توپ را به تیرک افقی دروازه کوبید تا فولاد سومین پنالتی را هدر بدهد. در این شرایط بود فروزان به داد تیمش رسید؛ شوت محمد محبی را دروازه بان فولاد در حالی مهار کرد که که پای او در زمان ضربه‌ی توپ از خط فاصله داشت تا بیژن حیدری پنالتی را تکرار بدهد، اما در تکرار پنالتی هم فروزان به زیبایی با شیرجه به سمت راست دروازه پنالتی محبی را گرفت؛ جایی که بازیکن سپاهان پنالتی اول خود را هم دقیقا به آنجا زده بود.

 

درخشش دروازه بان فولادی ها ادامه داشت و پس از این که کار به ضربات تکی رسید، او هفتمین ضربه حریف را هم مهار کرد تا شاگردان نکونام برنده ضیافت پنالتی ها شوند؛ ششمین پنالتی طلایی پوشان را جلال‌الدین علی‌محمدی زد که محسن فروزان با شیرجه به سمت راست دروازه توپ را مهار کرد تا سپاهان هم مثل پرسپولیس از جام حذفی کنار برود.

 

این فریم ها لحظه جشن پیروزی  فولاد و گلر باتجربه‌اش  را نشان می‌دهد.وقتی فروزان رکورد صدمتر دنیا را زد!

 

1623855

 

1623948

 

1623947

 

1623945

 

1623946

 

1623949

دیدگاه‌ها