کد خبر : 1768403 | 26 تیر 1400 ساعت 09:55 | 15.1K بازدید | 2 دیدگاه

کجا جشن قهرمانی به پا می‌شود؟

جام قهرمانی لیگ یک؛ در کرج، تهران و انزلی

دوشنبه پیش‌روی هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک برگزار خواهد شد و تکلیف دو تیم صعود کننده و همچنین قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران مشخص می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" پس از 33 هفته رقابت جذاب، حساس و نفسگیر تیم‌های لیگ یکی برای صعود به لیگ برتر، دوشنبه تکلیف دو تیم صعود کننده به بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مشخص می‌شود و از میان تیم‌های فجرسپاسی، هوادار و بادران، دو تیم جواز صعود به لیگ برتر را به دست می‌آورند.

 

در کرج فجرسپاسی که به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین لیگ یک است، میهمان گل‌ریحان البرز سقوط کرده به لیگ دو بوده و بعید به نظر می‌رسد شیرازی‌ها برای بازگشت دوباره به لیگ برتر کار دشواری را در بیرون از خانه داشته باشند.

 

1561849

 

در تهران، بنفش‌پوشان هوادار که آن‌ها تفاضل بهتری نسبت به بادران و کمتری نسبت به فجرسپاسی دارند، به مصاف شهرداری آستارا می‌روند که پیروزی این در مسابقه می‌تواند حکم صعود شاگردان رضا عنایتی را پس از گذراندن یک فصل پرفشار و البته پرماجرا امضا کند.

 

 

دشوارترین قرعه در انتظار بادران است، چرا که آن‌ها باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و با پیروزی مقابل این تیم، چشم انتظار لغزش دو مدعی دیگر باشند تا بتوانند جشن اولین صعود خود به لیگ برتر را در انزلی به پا کنند.

 

1603775

 

با اعلام فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ یک، سه جام قهرمانی به شیراز، تهران و انزلی ارسال خواهد شد تا در روز پایانی رقابت‌های لیگ یک، در هر کدام از این شهرها که صدرنشین لیگ یک مشخص شد، جشن قهرمانی پایان فصل نیز برپا شود.

دیدگاه‌ها