کد خبر : 1768408 | 26 تیر 1400 ساعت 10:15 | 40.4K بازدید | 2 دیدگاه

معضل جدید PSG؛ 9 دروازه‌بان در رختکن!

حضور 9 دروازه بان در لیست پاری سن ژرمن باعث بوجود آمدن شرایط بغرنجی در رختکن این باشگاه شده است.

معضل جدید PSG؛ 9 دروازه‌بان در رختکن!

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس که در فصول اخیر دروازه بان اول پاری سن ژرمن بوده، فصل بعد نیز جدی ترین رقیب جیجی دوناروما برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم خواهد بود. اما فصل گذشته سرخیو ریکو، دروازه بان 27 ساله و اسپانیایی سنگربان دوم پاری سن ژرمن بوده و با ثبت هشت کلین شیت در 13 بازی، خود را گزینه قابل اعتمادی نشان داد. اما به نظر می رسد به زودی شاهد جدایی ریکو از باشگاه فرانسوی باشیم. فصل گذشته اخباری در مورد احتمال انتقال او به لاتزیو منتشر شده و حالا نیز ریکو در لیست خرید باشگاه رم قرار گرفته است.

 

1588645

 

آلفونس آرئولا دیگر گزینه ای است که احتمالا از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد. آرئولا که از جوانی بازیکن این تیم بوده و با حضور در آکادمی این باشگاه بیش از 100 بازی برای پاری سن ژرمن انجام داده، احتمالا به صورت دائمی راهی لیگ برتر و باشگاه وستهام خواهد شد.

 

دنیس فرانچی 18 ساله پس از دو فصل حضور در تیم زیر 19 سال راهی تیم اصلی می شود. همچنین پاری سن ژرمن در تابستان امسال لوکاس لاوالی، دروازه بان 18 ساله و با استعداد لیل را نیز جذب کرده و احتمالا در سال های پیش رو نام این دو سنگربان را بیشتر خواهیم شنید.

 

مارکین بولکا، دروازه بان سابق آکادمی چلسی و گاریسون اینوسنت، سنگربان اهل هائیتی نیز احتمالا امسال پاری سن ژرمن را به صورت قرضی ترک می کنند و این سرنوشت در انتظار لکساندر لتلیر 30 ساله نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها