کد خبر : 1768426 | 26 تیر 1400 ساعت 11:21 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیما کوناته:

عاشق چالش بازی در لیورپول هستم

ابراهیما کوناته، مدافع جوان لیورپول مدعی شد از دشواری های بازی در لیگ برتر مطلع است.

عاشق چالش بازی در لیورپول هستم

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها فصل گذشته مشکلات زیادی را بابت مصدومیت مدافعان میانی خود متحمل شده و در همین ابتدای فصل تابستان تصمیم گرفتند ابراهیما کوناته، مدافع 22 ساله و فرانسوی لایپزیش را با رقم 36 میلیون پوند جذب کنند. حالا ابراهیما کوناته در مصاحبه ای در مورد نام مستعار خود و چالش بازی کردن در لیگ برتر صحبت کرده است.

 

ابراهیما کوناته گفت: "من مدافعی قدرتمند و تنومند بوده و از توپ نمی ترسم. شاید عجیب باشد اما من با پا بیشتر از ضربات سر موفق به گلزنی شده ام. علیرغم برخورداری از چنین خصوصیاتی، اما باید خیلی خیلی بیشتر تلاش کنم تا تبدیل به یک مدافع بزرگ بشوم.

 

1624024

 

من چند مسابقه از رقابت های لیگ برتر را تماشا کرده ام و همه می دانند بازیکنان بسیار قدرتمند و بزرگی در فوتبال این کشور وجود دارند. بازی کردن در لیگ برتر، دشوار است اما من عاشق این چالش و بازی کردن در لیورپول هستم."

 

ابراهیم کوناته در مورد خطاب شدن با لقب "ایبو" نیز گفت: "وقتی کوچک تر بودم مادرم من را به اسم ایبو صدا می کرد. روزهای اولی که در لایپزیش بودم، مادرم کنار من بود و هر بار من را با نام ایبو صدا می کرد. یک بار رالف رانکنیگ پرسید چرا تو را به این نام صدا می زنند؟ من گفتم ایبو نام مستعار من است زیرا مادر و خانواده ام چنین اسمی را انتخاب کرده اند. رالف رانکنیگ نیز این موضوع را قبول کرد و دیگر همه من را اینگونه خطاب می کردند."

دیدگاه‌ها