کد خبر : 1768433 | 26 تیر 1400 ساعت 11:51 | 61.1K بازدید | 2 دیدگاه

دشمن کریس رونالدو در برزیل بازی می کند!

دنیل کاروالیو، هافبک 30 ساله و برزیلی اعتراف کرد اعتیاد شدیدی به نوشابه کوکاکولا دارد.

دشمن کریس رونالدو در برزیل بازی می کند!

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل برگزاری رقابت های یورو 2020 بود که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 36 ساله جنجال ساز شد. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مجارستان، این بازیکن بطری های نوشابه کوکاکولا را از میز جلوی خود برداشته و اینگونه نفرت خود از مصرف نوشابه را نشان داد. در ادامه این تورنمنت بازیکنان و مربیان مختلف به اشکالی متفاوت به این کار رونالدو واکنش نشان دادند و البته سهام کوکاکولا نیز دچار افت محسوسی شد. اما حالا دنیل کاروالیو برزیلی در مورد تمایل شدید خود به مصرف نوشابه صحبت کرده است.

 

1624033

 

دنیل کاروالیو گفت: "من 19 ساله بودم که اینترناسیونال را ترک کردم و هنگامی که 26 ساله شدم به صورت قرضی دوباره به لیگ برزیل بازگشتم. اما این انتقال نیز فایده ای نداشت و ما در نهایت سقوط کردیم. البته بسیاری از هواداران انتظار داشتند که من از نظر جسمی مانند گذشته و با همان شرایط دوباره بازی کنم. اما ممکن نبود من دوباره مانند همان پسر نوجوانی باشم که باشگاه را ترک کرد.

 

این موضوع طبیعی است و نه فقط برای من، بلکه در مورد اکثر بازیکنانی که لیگ برزیل را روزی ترک کرده و دوباره در اینجا حضور پیدا کردند رخ داده بود. می دانم که شایعات زیادی وجود دارد، اما من به نوشیدن کوکاکولا اعتیاد داشته و هرگز این موضوع را پنهان نکرده ام. البته اخیرا توانسته ام بخش زیادی از وابستگی خود به نوشابه را کم بکنم."

دیدگاه‌ها