کد خبر : 1768442 | 26 تیر 1400 ساعت 12:35 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

آمریکا همچنان شانس اول قهرمانی المپیک است

حدادی: امیدوار بودم دورگه‌ها بهتر از این باشند!

حامد حدادی هم مثل صمد نیکخواه دل خوشی از وضعیت امکانات تیم ملی بسکتبال در آستانه المپیک ندارد.

حدادی: امیدوار بودم دورگه‌ها بهتر از این باشند!

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادی، سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ایران که حضور در المپیک پکن و البته لیگ NBA را هم تجربه کرده، در حاشیه مراسم امضای پیراهن تیم ملی با خبرنگار "ورزش سه" به گفت و گو پرداخت.


نمی توانستم زانویم را عمل کنم
زانوی من یک آسیب دیدگی شدید داشت و بدتر اینکه نه می شد آن را عمل کنم و نه کار دیگری از دستم برمی آمد. دو، سه ماه استراحت کردم و روی پایم فشار نیاوردم. بیشتر کارهای بدنی بالاتنه می کردم و فیزیوتراپی انجام می دادم. دو هفته ای هست که به تمرینات ملحق شدم و هم وضعیت خودم و هم تیم بد نیست. من سعی می کنم از نظر آمادگی و هماهنگی به بازیکنان نزدیک شوم تا مشکلی نداشته باشیم.


هنوز سالن 60 سال قبل را تعمیر می کنیم
متاسفانه از نظر امکانات بیش از اندازه عقب هستیم. چه از نظر سخت افزاری و چه تدارکات وضعیت مطلوب نیست. وضعیت سالن تمرین ما را ببینید. هنوز در سال های 50، 60 سال قبل استفاده می کنیم. هر روز هم یک جای آن را تعمیر می کنیم؛ در حالی که بقیه کشورها ماه به ماه سالن نو درست می کنند. 

 

1624046


همین که در المپیک هستیم، افتخار بزرگی است
تدارکات خوبی نداشتیم و از نظر بازی های تدارکاتی هم به خاطر شرایط کرونا یا هر مساله دیگری چندان خوب نبودیم. به هر حال همین سه، چهار بازی هم خوب بود. برد و باخت در بازی های تدارکاتی مهم نیست. گروه خیلی سختی داریم و به نظرم همین که در بین 12 تیم المپیمی حضور داریم، خودش یک افتخار بزرگ است. 


آمریکا همچنان شانس اول قهرمانی است
همانطور که گفتم بازی تدارکاتی اصلا برد و باختش مهم نیست. اینکه آمریکا به نیجریه و استرالیا باخته، نمی تواند ملاک باشد. قطعا آمریکا خواسته بازیکنان و ترکیب خود را محک بزند. شرایط تمرینی و تدارکاتی با بازی رسمی متفاوت است. من معتقدم هنوز هم شانس اول قهرمانی المپیک، تیم آمریکاست. با این حال ما تلاشمان را برابر این تیم می کنیم. 


امیدوار بودم دورگه ها بازیکنان بهتری باشند
من نظر خاصی درباره بازیکنان دورگه تیم ملی ندارم. این تصمیم مربیان است که چه بازیکنی را انتخاب کنند. البته امیدوار بودم که خیلی بازیکنان بهتری باشند. فکر می کنم این بازیکنان که از خارج از کشور می آیند، اگر سطحشان خیلی بالاتر باشد، می توانند در تیم ملی باشند. به هر حال امیدوارم که همه بازیکنان بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

دیدگاه‌ها