کد خبر : 1768452 | 26 تیر 1400 ساعت 12:59 | 39.8K بازدید | 3 دیدگاه

اولین پیشنهاد یوونتوس برای ستاره ایتالیایی رد شد

اولین پیشنهاد رسمی باشگاه یوونتوس برای خرید مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی ساسولو رد شده است.

اولین پیشنهاد یوونتوس برای ستاره ایتالیایی رد شد

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان مانوئل لوکاتلی در ترکیب ساسولو، در رقابت های یورو 2020 نیز ادامه یافت و این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایتالیا نمایش های قابل قبولی ارائه داد. یوونتوس خیلی زود و از همان روزهای ابتدایی یورو برای جذب این بازیکن با ساسولو وارد مذاکره شده بود، اما هنوز طرفین در مورد مسائل مالی به توافق نرسیده اند و این انتقال قطعی نشده است.

 

1613895

 

نشریه ایتالیایی گاتزتا دلااسپورت مدعی شد باشگاه ساسولو پیشنهاد 30 میلیون یورویی یوونتوس برای فروش مانوئل لوکاتلی را رد کرده است. البته مذاکرات بین دو طرف ادامه دارد و در صورت افزایش رقم پیشنهادی بیانکونری، ساسولو مشکلی با جدایی این هافبک ایتالیایی نخواهد داشت. البته یوونتوس تنها باشگاهی نیست که برای خرید مانوئل لوکاتلی اقدام کرده و در هفته های اخیر تیم هایی چون رئال مادرید و آرسنال نیز با مدیر برنامه این بازیکن در ارتباط بوده اند.

 

جیووانی کارنوالی، مدیرعامل ساسولو هفته گذشته مدعی شد یوونتوس و تیم هایی خارج از کشور برای خرید لوکاتلی با او مذاکره کرده اند. البته لوکاتلی در این مدت خود را علاقمند به انتقال به یوونتوس نشان داده و به نظر می رسد در نهایت طرفین با برداشتن موانع مالی با یکدیگر توافق خواهند کرد. انتقال لوکاتلی به ساسولو به صورت قرضی و از باشگاه میلان در سال 2018 انجام شد و یک سال بعد طرفین برای انتقال دائمی به توافق دست یافتند.

دیدگاه‌ها