کد خبر : 1768465 | 26 تیر 1400 ساعت 15:45 | 42.6K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای اسپورت:

بارسا و تهدید ستاره فرانسوی به سکونشینی!

عثمان دمبله که اخیرا به مصدومیتی طولانی مدت دچار شده، تحت فشار تمدید با بارسلونا قرار دارد.

بارسا و تهدید ستاره فرانسوی به سکونشینی!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله از 4 سال پیش برای بارسا بازی می کند و پس از سه سال که درگیر مصدومیت ها بود، فصل گذشته توانست 44 بازی انجام دهد و 11 گل نیز به ثمر برساند. در باشگاه روی او برای فصول بعد نیز حساب کرده بودند ولی مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا باعث شد تا نام ستاره فرانسوی پیش از شروع رقابت های یورو 2020 در فهرست فروش قرار بگیرد.

 

 

1615455

 

 

بارسلونا با چند باشگاه برای واگذاری دمبله و نیز معاوضه او وارد مذاکره نیز شد ولی مصدومیت این بازیکن در جریان بازی فرانسه و مجارستان همه چیز را منتفی کرد. دمبله 20 روز پیش در فنلاند تحت جراحی قرار گرفت و با نظر پزشکان، 4 ماه به دور از میادین خواهد ماند.

 

 

1587346

 

 

طبق اعلام اسپورت، پس از این مصدومیت، تصمیم سران بارسا عوض شده و اکنون قصد دارند با او کوتاه مدت تمدید کنند تا به این شکل مانع جدایی او به شکل رایگان در تابستان سال بعد شوند. از قرارداد دمبله کمتر از یک سال باقیمانده و بیم این می رود که او به صورت آزاد از بارسا جدا شود. برای جذب او سال 2017 رقم 105 + 40 میلیون یورو هزینه شد و بارسا نمی خواهد او را رایگان از دست بدهد.

 

این نشریه همچنین نوشته است که اگر دمبله با پیشنهاد تمدید مخالفت کند، به سکوها تبعید شده و به وی اجازه بازی داده نخواهد شد. اتفاقی که قطعا باب میل دمبله نیست چرا که سال بعد جام جهانی در پیش است و دمبله قصد دارد در فهرست فرانسه برای این رقابت ها باشد. باید دید دمبله در نهایت چه تصمیمی درباره آینده اش خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها