کد خبر : 1768469 | 26 تیر 1400 ساعت 14:25 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند رحمتی: سواد مدیریتی ندارید

سرمربی پدیده که این روزها همه کارهای تیمش را انجام می‌دهد به انتقادی غیرورزشی نسبت به حمایت استانی از پدیده بشدت واکنش نشان داد.

واکنش تند رحمتی: سواد مدیریتی ندارید

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی که پس از مشکلات مالکیتی شهرخودرو پای کار تیمش ایستاده و مورد وثوق مدیران شهری و استانی نیز قرار گرفته امروز در واکنش به انتقادی غیر ورزشی نسبت به حمایت استان و شهر مشهد از ورزش قهرمانی و باشگاه پدیده خراسان به شدت واکنش نشان داد.

 

سرمربی پدیده در بخشی از استوری تند و تیز خود آورده است :«آیا این درست است که به اسم حمایت از ورزش همگانی ، ورزش قهرمانی استان را بزنیم؟ متاسفانه برخی به جای تشکر از استاندار محترم، نمایندگان مجلس، رییس دادگستری استان و معاون دادستان و شهردار، اعضای شورا و مدیرکل ورزش و جوانان استان به خاطر حمایتشون از تیم مردم و نماینده مشهد بزرگ و یک استان در لیگ برتر با وام گرفتن مبهم از مردم با سوال اینکه چرا بجای ورزش همگانی به ورزش قهرمانی کمک شد مصوبه شورای تامین ، تلاش و همراهی مسئولین خصوصا دادگستری استان و شهردار محترم را زیر سوال برده‌اند.»

 

مهدی رحمتی تاکید کرده است :«مگر آستان قدس رضوی که میلیاردها تومان هزینه ساخت استادیوم قهرمانی کرده است به غیر از توجه مردم و حمایت از ورزش قهرمانی هدف دیگری داشته است؟ طبیعی است که واقفی پولی برای ساخت استادیوم وقف نکرده بوده و این تشخیص مدیریتی و نیاز سنجی تولیت محترم با اختیارات خود بوده که این ورزشگاه زیبا بعنوان ابرو و اعتبار مشهد ساخته شده است. اگر هم درباره ردیف بودجه ابهامی دارند پس سواد لازم مدیریتی را ندارند که شورای تامین استان یا حدود اختیارات شهردار و شورای شهر  را نمی‌دانند و اگر می‌دانند باید گفت به خاطر مسائل سیاسی و حزبی ، ورزش و علاقه مردم را قربانی می کنند.»

 

دیدگاه‌ها