کد خبر : 1768501 | 26 تیر 1400 ساعت 17:09 | 48.6K بازدید | 4 دیدگاه

سکوت ارلینگ هالند در مورد فصل بعد شکست

حرف های ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند بوی ماندن در این تیم حداقل برای یک فصل دیگر می دهد.

سکوت ارلینگ هالند در مورد فصل بعد شکست

به گزارش "ورزش سه"، مثل تابستان سال گذشته، امسال نیز اخبار و شایعات زیادی در مورد آینده ارلینگ هالند منتشر شده و هنوز تیم فصل بعد او در هاله ای از ابهام قرار دارد. علیرغم تاکید مدیران دورتموند مبنی بر حفظ این ستاره 22 ساله برای حداقل یک فصل دیگر، تیم های بزرگی چون رئال مادرید و چلسی هنوز امید خود را برای جذب ارلینگ هالند از دست نداده اند.

 

1618384

 

در حال حاضر به نظر می رسد چلسی از بیشترین شانس برای جذب این گلزن نروژی در فصل تابستان امسال برخوردار است. اما ارلینگ هالند که اخیرا به اردوی تابستانی دورتموند برای فصل جدید ملحق شده، امروز در مصاحبه ای به تمجید از مارکوس روس، سرمربی جدید این باشگاه پرداخته و مدعی شد مشتاق کار کردن با او در فصل بعد است. بدین ترتیب به نظر می رسد با توجه به مشکلات مالی عدیده تیم های بزرگ، هیچ باشگاهی قادر به پرداخت رقم تقریبا 200 میلیون یورویی مورد نظر دورتموند نیست و احتمالا ارلینگ هالند در این تیم ماندنی خواهد شد.

 

ارلینگ هالند گفت: "من اخیر مکالمه کوتاهی با مارکو روس، سرمربی جدید دورتموند داشته ام. من او را از قبل می شناسم، زیرا شش ماه با مارکو روس در سالزبورگ همکاری کرده ام. او انسان خوبی است و من مشتاقانه منتظر همکاری با مارکوس روس هستم."

دیدگاه‌ها