کد خبر : 1768508 | 26 تیر 1400 ساعت 17:57 | 80.8K بازدید | 12 دیدگاه

فیلیپ لام:

به بارسلونا پاسخ رد دادم چون ...

فیلیپ لام، ستاره و کاپیتان سابق بایرن مونیخ در مورد رد پیشنهاد باشگاه بارسلونا صحبت کرد.

به بارسلونا پاسخ رد دادم چون ...

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ لام نیز از آن دسته ستاره هایی بود که تمام دوران اوج و درخشش خود را در یک باشگاه سپری کرده و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بایرن مونیخ لقب گرفت. اما فیلیپ لام فاش کرد مورد توجه بارسلونا قرار داشته، اما هدف او فتح لیگ قهرمانان اروپا با لباس بایرن مونیخ بوده است. در نهایت آرزوی بزرگ او فیلیپ لام در سال 2013 محقق شد و بایرن مونیخ در فینال و در استادیوم ومبلی 2-1 دورتموند را شکست داده و به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافت.

 

1210842

 

فیلیپ لام، گفت: "یک بار واقعا با احتمال جدایی از بایرن مونیخ مواجه شده بودم و بارسلونا برای جذب من اقدام کرده بود. در آن مقطع باشگاه بارسلونا قدرت شماره یک و بلامنازع در فوتبال اروپا بوده و برای جذب من وارد عمل شده بود.

 

اما در نهایت من تصمیم گرفتم در مونیخ باقی بمانم. اگر به بارسلونا می رفتم شاید در بسیاری از فصول قهرمان لیگ قهرمانان می شدم، اما برای من مهم بود که این کار را با باشگاه خود انجام دهم. اگر من به بارسلونا می رفتم و بایرن در این مقطع بدون من فاتح لیگ قهرمانان اروپا می شد، تمام زندگی خود را مقصر آن می دانستم. دلیلی برای سرزنش خودم نمی بینم، زیرا برای من هیچ چیزی بهتر از برگزاری جشن موفقیت در محیطی که به خودم تعلق دارد نیست."

دیدگاه‌ها