کد خبر : 1768511 | 26 تیر 1400 ساعت 18:22 | 43.2K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره یونایتد به تمرینات تیم بیرانوند رفت (عکس)

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در تمرینات تیم بوآویشتا شرکت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز فصل درخشانی را از نظر فردی در منچستریونایتد سپری کرده و به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه نیز انتخاب شد. اما شرایط در رقابت های یورو 2020 و در ترکیب تیم ملی پرتغال چندان باب میل او نبود و برونو فرناندز که انتقادات زیادی را متحمل شد، در نهایت در کنار دیگر بازیکنان پرتغال خیلی زود و در مرحله یک هشتم با تورنمنت وداع کرد.

 

اما برونو فرناندز در خلال گذراندن تعطیلات خود در کشور پرتغال سری به تمرینات تیم بوآویشتا زده و در کنار دیگر بازیکنان این باشگاه تمرین کرده است. برونو فرناندز دوران رشد خود را در این تیم آغاز کرده و البته هرگز برای تیم اول بوآویشتا به میدان نرفت. جالب اینجاست علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران نیز اخیرا به باشگاه بوآویشتا ملحق شده و امروز در کنار برونو فرناندز در تمرینات این تیم حاضر شده است.

 

باشگاه بوآویشتا ویدئویی از حضور برونو فرناندز در مرکز تمرینی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و نوشت: "برونو فرناندز+ بوآویشتا، هیچ عشقی مانند عشق اول نیست. منچستر یونایتد نیز نگران نباشد، او حتی در شرایط بهتری به اردوی این تیم اضافه می شود."

 

برونو فرناندز در طول یک و نیم فصل حضور در اولدترافورد 80 بازی برای یونایتد و در این مقطع با زدن 28 گل و ارسال 18 پاس گل، عملکرد درخشانی ارائه داده است.

 

1624182

 

1624181

 

1624180

دیدگاه‌ها