کد خبر : 1768521 | 26 تیر 1400 ساعت 19:23 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

ارلینگ هالند: از جدایی سانچو ناراحت شدم

ارلینگ هالند اعتراف کرد که از انتقال جیدون سانچو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به منچستر یونایتد ناراحت است.

ارلینگ هالند: از جدایی سانچو ناراحت شدم

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو 21 ساله با توافقی 72.9 میلیون پوندی به زودی به صورت رسمی لباس منچستریونایتد را به تن کرده و پس از پل پوگبا و هری مگوایر به سومین خرید گران قیمت این باشگاه در تمام ادوار تبدیل خواهد شد. اما جدایی سانچو باعث ناراحتی ارلینگ هالند شده، زیرا این دو ستاره جوان هماهنگی بالایی با یکدیگر داشته و فصل گذشته در مجموع 52 گل برای دورتموند به ثمر رسانده بودند.

 

1624192

 

حالا ارلینگ هالند در مصاحبه ای مدعی شد از رفتن سانچو ناراحت است، اما بازیکنان دیگری نیز در ترکیب دورتموند وجود دارند که می توان با آنها در زمین به هماهنگی رسید.

 

ارلینگ هالند گفت: "من و جیدون سانچو در ترکیب دورتموند خیلی خوب همدیگر را درک می کردیم و به نظر من او بازیکن برجسته ای است. قطعا بابت جدایی جیدون سانچو از دورتموند و رفتن او به تیم دیگر ناراحت هستم. اما شرایط در فوتبال و البته زندگی اینگونه است و شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اما من فکر می کنم همین حالا نیز در ترکیب دورتموند بازیکنان خوب زیادی دیگر هم وجود دارند که من هماهنگی خوبی با آنها دارم و این بازیکنان می توانند حتی بهتر از این هم بشوند. حالا ما باید ببینیم که من با چه بازیکنانی در ترکیب تیم بیشتر می توانم به هماهنگی دست پیدا کنم."

دیدگاه‌ها