کد خبر : 1768544 | 26 تیر 1400 ساعت 21:20 | 91.2K بازدید | 7 دیدگاه

این یک انتقال خوب برای علی بود

واکنش سرمربی‌برایتون به انتقال جهانبخش به فاینورد

گراهام پاتر، سرمربی برایتون، بعد از جدایی علیرضا جهانبخش از این تیم برای او آرزوی موفقیت کرد.

واکنش سرمربی‌برایتون به انتقال جهانبخش به فاینورد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2018 بود که بعد از عملکرد درخشان علیرضا جهانبخش در آلکمار و آقای گلی او در رقابتهای لیگ هلند، چشم چند باشگاه بزرگتر به جذب این ستاره ایرانی دوخته شد اما نهایتاً این برایتون بود که گوی سبقت را از رقبا ربود و وینگر ایرانی را به خدمت گرفت تا جهانبخش چالش جدید خود را در سخت ترین لیگ دنیا یعنی لیگ برتر انگلیس تجربه کند.

 

 

1623409

 

 

علیرضا جهانبخش در فصل اول حضور خود در برایتون به یک بازیکن ثابت در این تیم تبدیل شد اما با روی کارآمدن گراهام پاتر، او کم کم از ترکیب اصلی این تیم خارج و در فصل گذشته نیز بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شد؛ البته بدشانسی و مصدومیت جهانبخش نیز در رقم خوردن این اتفاق تاثیرگذار بود.

 

بعد از پشت سر گذاشتن سه فصل پر فراز و نشیب در برایتون جهانبخش امروز به شکل رسمی از این باشگاه انگلیسی جدا شد و به فاینورد پیوست تا دوباره به فوتبال هلند و جایی که خاطرات خوشی از آن دارد بازگشته باشد. گراهام پاتر، سرمربی برایتون، در رابطه با جدایی جهانبخش گفت: "علی یک بازیکن بسیار خوب و حرفه ای بود و کار کردن با او نیز بسیار عالی بود‌ اما فکر می‌کنم که این یک انتقال خوب است و به او فرصت می دهد که زمان بیشتری به میدان برود؛ چیزی که ما نمی توانستیم آن را تضمین کنیم.

 

 

1547906

 

 

من می خواهم از علی به خاطر زحمات زیادی که در اینجا کشید تشکر کنم و همچنین برای او آرزوی موفقیت دارم."

دیدگاه‌ها