کد خبر : 1768562 | 26 تیر 1400 ساعت 22:03 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

با این ارقام وضع ما خوب نمی شود؛

حسینی: پاداش ها در شان ورزشکار المپیکی نیست

ملی پوش تکواندوی ایران در المپیک، پاداش های تعیین شده برای مدال آوران توکیو را در شان مدال آوران این رویداد بزرگ ندانست.

حسینی: پاداش ها در شان ورزشکار المپیکی نیست

به گزارش "ورزش سه"، میر هاشم حسینی، عضو المپیکی تیم ملی تکواندو در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران به توکیو گفت و گویی با خبرنگار ما انجام داد. او در با ابراز خوشحالی از پایان انتظارها برای شروع المپیک گفت: خدا را شکر موعد آن چیزی که می خواستیم رسید و به توکیو اعزام می شویم. تمرینات منظم و فشرده ای انجام داده ایم و انشالله بتوانیم انتظاری که از خودمان داریم را به اجرا بگذاریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: بهترین تمرینات را انجام داده ام و از این بابت خیالم راحت است. انشالله که آن روز، روز من باشد و بهترین عملکردم را داشته باشم و بهترین مدال را برای کشورم کسب کنم.

 

ملی پوش تکواندوی ایران در مورد این که در اولین المپیک خود چه هدفی را دنبال می کند گفت: استارت اول مان انشالله در المپیک خوب باشد و بتوانیم به بعدی ها فکر کنیم. فعلا به بعدی ها فکر نمی کنم و تمرکزم روی این المپیک است. در اولین المپیک با تمام قدرت و وجودم شرکت می کنم.

 

حسینی با انتقاد از رقم پایین پاداش های تعیین شده برای مدال آوران توکیو تاکید کرد: جایزه ها عددی نیست که زیاد وضعیت ما را خیلی خوب کند. اعداد زیاد خوبی نیستند و یک بازیکن فوتبال در یک سال بیشتر از این مبلغ قرارداد می بندد. در شان یک ورزشکار المپیکی نیست که طلا، نقره و برنز کسب کند و این ارقام را به او بدهند. کسب سهمیه کار خیلی سختی است. یک پروسه 4 ساله برای کسب سهمیه داشتیم. بودن و مبارزه کردن کنار بزرگان هر وزن تکواندو خیلی سخت است. خدا را شکر توانستیم از طریق رنکینگ سیستم توانستم این کسب سهمیه را انجام بدهم.

 

دیدگاه‌ها