کد خبر : 1768591 | 27 تیر 1400 ساعت 10:20 | 30.6K بازدید | 3 دیدگاه

الرایه قطر خبر داد 

فینال منطقه غرب آسیا در عربستان برگزار می شود

آنطور که روزنامه الرایه قطر منتشر کرده باید عربستان را میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب دانست.

فینال منطقه غرب آسیا در عربستان برگزار می شود 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با پایان دوره مقدماتی از شهریور وارد مرحله حذفی خواهد شد و این رقابت ها تا شناخته شدن تیم قهرمان منطقه غرب آسیا و البته شرق ادامه خواهد داشت. آنطور که امروز در روزنامه الرایه قطر که یکی از منابع موثق اخبار کنفدراسیون فوتبال آسیا بشمار می رود بدان اشاره شده به نظر می رسد عربستان میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله نهایی خواهد بود. 

 

البته مراحل قبلی شامل مرحله پلی آف غرب آسیا که سه تیم ایرانی در آن حضور دارند به شکل دیگری و به میزبانی کشورهایی مثل تاجیکستان – امارات و... برگزار می شود. با این حال انجام بازی ها در مرحله یک چهارم (نیمه نهایی غرب) و نیمه نهایی (فینال غرب) که از 24 تا 28 مهر ماه به طول خواهد انجامید با عربستان خواهد بود. هم چنان آنها امیدوارند میزبانی مسابقه فینال را از آن خود کنند. کاری که قطر فصل گذشته به صورت تمام و کمال انجام داد. 

 

تاریخ ها و برنامه مسابقات را دوباره منتشر می کنیم: 
پلی آف غرب 22 شهریور 
استقلال – الهلال 
استقلال دوشنبه – پرسپولیس 
پلی آف غرب 23 شهریور 
النصر – تراکتور 
الوحده – شارجه 

 

در مرحله بعدی که چهار تیم برتر غرب آسیا به دیدار یکدیگر خواهند رفت مسابقات منطقه غرب در روز 24 مهر ماه برگزار خواهد شد. با شناخت دو تیم برتر فینال منطقه غرب در 27 مهره ماه برگزار می شود و سه روز فاصله بین این دو مسابقه وجود دارد که امیدواریم یکی از دو تیم فینالیست این مرحله از ایران باشد که البته با توجه به تیم های صعود کننده کار آنچنان سختی هم به نظر نمی رسد  و احتمالا رقابت بین دو تیم برتر و دو تیم برتر عربستان خواهد بود. اما فینال مسابقات بعد از شناخت تیم برتر منطقه شرق آسیا روز دوم آذر برگزار می شود. رقابتی که امیدواریم اینبار با حضور یک تیم ایرانی و قهرمانی ما در این رقابت ها به پایان برسد.

دیدگاه‌ها