کد خبر : 1768596 | 27 تیر 1400 ساعت 09:03 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

کیه‌زا و دوناروما شگفتی‌های یورو؛

بوفون: آلگری می‌داند یووه برای بهبود به چه نیاز دارد

جی‌جی بوفون، اسطوره یوونتوس و دروازه‌بان حال حاضر پارما، می‌گوید هیچکس بهتر از مکس آلگری، سرمربی جدید یووه، نمی‌داند که یوونتوس برای بهبود به چه چیزی نیاز دارد.

بوفون: آلگری می‌داند یووه برای بهبود به چه نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، جی جی بوفون پس از بالای سر بردن جام قهرمانی در کوپا ایتالیا، بیانکونری را ترک کرد و به پارما بازگشت؛ باشگاهی که به عنوان یک نوجوان حرفه اش را در آنجا شروع کرده بود.

با این وجود اسطوره یوونتوس در طول تمرینات پیش‌فصل درباره باشگاه سابقش، یاسی که فصل پیش یوونتوسی ها تجربه کردند و بازگشت مکس آلگری به این تیم صحبت کرده است.

 

1623577

 

جی جی بوفون به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "من فکر می کنم که یووه به عنوان یک تیم، همه ملزومات را دارد تا دوباره اسکودتو را به دست آورد. با وجود برنده شدن در کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا اغلب در مورد سال گذشته با یاس و ناامیدی صحبت می شود.

اما انتظارات متفاوت بود و این احساس ناامیدی همچنان باقی ماند. حالا آنها از آلگری می خواهند که اسکودتو را به دست بیاورد و هیچ کس مثل او نمی داند که یووه برای بهبودی به چه چیزی نیاز دارد."

 

جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی، دو مدافع یووه، در رقابت های یورو از بازیکنان کلیدی در قهرمانی آتزوری بودند و بوفون که سابقه سال ها بازی در کنار این دو را دارد می گوید که از درخشش این دو مدافع کهنه‌کار متعجب نشده است.

 

1624285

 

بوفون افزود: "کیه‌لینی و بونوچی سورپرایز نیستند، آنها نقاط مرجع هستند. هر تیم ملی که به خود احترام می گذارد، به تجربه، استحکام و اطمینان برخی از بازیکنان نیاز دارد.

با وجود اینکه از نظر من مارکو وراتی یک قهرمان است و جورجینیو یک فوتبالیست سطح بالا، بدون شک شگفتی تیم ملی ایتالیا فدریکو کیه‌زا و جی‌جی دوناروما بودند."

دیدگاه‌ها