کد خبر : 1768616 | 27 تیر 1400 ساعت 10:54 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت الهلال و النصر برای جذب ملی پوش عربستانی

روزنامه الاقتصادیة عربستان نوشت که تیم های الهلال و النصر بر سر جذب خلیفه الدوسری وارد یک رقابت حساس شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم الهلال و النصر حریفان استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به فکر تقویت خط دفاعی خود هستند و به همین دلیل این دو تیم قصد دارند تا مدافع با کیفیت القادسیه را جذب کنند.


روزنامه الاقتصادیة به نقل از منابع موثق خود اعلام کرد دو باشگاه الهلال و النصر در کنار الاهلی به دنبال جذب خلیفه الدوسری مدافع آینده دار عربستانی هستند که به همراه تیم ملی المپیک عربستان راهی توکیو خواهد شد تا در این مسابقات شرکت کند.

 

1624336


سخنگوی رسمی القادسیه با تایید درخواست های رسمی و شفاهی این باشگاه ها برای جذب الدوسری اعلام کرد: مدیریت باشگاه در حال حاضر بحث در مورد این بازیکن را به حالت تعلیق درآورده است. علت این امر نیز آغاز بازی های المپیک است و تا زمانی که الدوسری مأموریت خود در تیم ملی المپیک عربستان را به پایان نرساند، در مورد آینده او مذاکره ای صورت نخواهد گرفت.


وی افزود: پس از پایان المپیک، پرونده این بازیکن به کمیته فنی و مدیریت باشگاه ارائه می شود تا پیشنهادات ارسالی از طرف تیم های خواهان او را مطالعه کند و سپس در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد که آیا این بازیکن کارش را با القادسیه ادامه دهد یا اینکه به بهترین پیشنهاد واگذار شود.


الهلال و النصر حریفان استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. آبی پوشان تهرانی در 23 شهریور با الهلال و سرخپوشان تبریزی نیز در تاریخ 24 شهریور با النصر روبرو می شوند.

دیدگاه‌ها