کد خبر : 1768630 | 27 تیر 1400 ساعت 11:38 | 29.7K بازدید | 2 دیدگاه

توفان ۴۶ دقیقه‌ای قطر در جام طلایی

تیم ملی قطر که در گلدکاپ به عنوان میهمان شرکت کرده است پیروزی پر گلی را به دست آورد.

توفان ۴۶ دقیقه‌ای قطر در جام طلایی

به گزارش "ورزش سه"، قطر با دعوت کنفدراسیون کونکاکاف برای حضور در رقابت های گلدکاپ 2021 شرکت کرد و این تیم به جمع 12 تیم از آمریکای شمالی که جواز حضور در رقابت ها را پیدا کرده اند ملحق شد. قطر در اولین دیدار خود به تساوی پر گل سه بر سه مقابل پاناما رسید و با یک امتیاز به مصاف گرانادا رفت.

 

 در هفته دوم گلدکاپ تیمی که در منطقه آسیای غربی حضور دارد در کونکاکاف توفان به پا کرده و با پیروزی چهار بر صفر چهار امتیازی شد و پس از هندوراس در رده دوم جدول گروه D ایستاد.

 

قطر در یک بازی مالکانه با دیکته کردن بازی خود به گرانادا از همان دقایق ابتدایی به گل دست یافت. قطر در دقیقه یازدهم با عبدالعزیز حاتم به گل رسید. در دقیقه بیست و دو گل دوم این تیم را  علی عفیف به ثمر رساند و گل دقیقه سی و شش محمد مونتاری نیز باعث شد قطر در یک نیمه سه گل پیش بیفتد. 

 

با شروع نیمه دوم نیز این تیم سریع با موئز علی به گل رسید و به نوعی پیروزی خود را مسجل کرد. در ادامه نیز با یک بازی مالکانه و دست گرفتن بازی به نوعی کار را اداره کرد که هم برای بازی بعد انرژی ذخیره کند و هم کلین شیت کرده باشد. قطر در بازی سوم خود باید به مصاف صدرنشین گروه، هندوراس برود.

دیدگاه‌ها