کد خبر : 1768641 | 27 تیر 1400 ساعت 12:19 | 50.4K بازدید | 3 دیدگاه

خواستگاری ستاره اتلتیکو در وندا مترو پولیتانو

مارکوس یورنته هافبک اتلتیکو مادرید در استادیوم وندا مترو پولیتانو به صورت رسمی از نامزد خود خواستگاری کرد.

خواستگاری ستاره اتلتیکو در وندا مترو پولیتانو

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس یورنته هافبک 26 ساله اتلتیکو مادرید ترجیح داد تا در استادیوم وندا مترو پولیتانو از نامزد خود پاتریشیا نوراب خواستگاری کند. مراسمی که با غافلگیری نوراب همراه بود چرا که یورنته به او گفته بود هدف از حضور در مترو پولیتانو، انجام یک مصاحبه مطبوعاتی است.


مارکا در این خصوص نوشته است یورنته به نامزد خود گفته بود که قرار است آنها برای انجام یک مصاحبه مطبوعاتی در استادیوم خانگی اتلتیکو حضور پیدا کنند. پاتریشا نوراب یک متخصص غذا و بهداشت است و روز گذشته به همراه یورنته در وندا مترو پولیتانو حاضر شد.


در ابتدا برخی از فیلم های تبلیغاتی یورنته از صفحه نمایش حاضر در استادیوم وندا مترو پولیتانو پخش شد تا اینکه موضوع فیلم تغییر کرد و با مونتاژی از تمام لحظات آشنایی و روابط این زوج، فضای حاکم بر استادیوم تغییر کرد. یورنته به همراه نامزدش مشغول تماشای فیلم میکس شده ای از لحظات حضور این دو نفر در جشن های قهرمانی اتلتیکو و تعطیلات بودند.


در این فیلم 9 دقیقه ای که بر روی صفحه اینستاگرام پاتریشیا نوراب منتشر شده، یورنته مقابل نامزدش زانو می زند و با تقدیم حلقه ازدواج، به صورت رسمی از او خواستگاری می کند. نوارب نیز که از این اتفاق به شدت غافلگیر شده بود، به درخواست یورنته پاسخ مثبت می دهد.


نامزد یورنته در این خصوص گفت: مارکوس به من گفت روزی که از من درخواست ازدواج کند، سعادتمندترین روز زندگی من خواهد بود و آن روز دیروز بود. ببینید، من قرار بود که برای یک ادای احترام کوچک به مارکوس به وندا مترو پولیتانو بروم و در نهایت چیز خاصی را تجربه کردم که هنوز هم نمی توانم آن را باور کنم. مارکوس با باورنکردنی ترین شخصی است که تاکنون ملاقات کرده ام.

دیدگاه‌ها