کد خبر : 1768658 | 27 تیر 1400 ساعت 13:56 | 40.9K بازدید | 17 دیدگاه

پرسپولیس - ماشین؛ بازی تغییر معادلات!

پرسپولیس در صورت پیروزی پرگل مقابل ماشین سازی، معادلات لیگ برتر را تغییر خواهد داد.

پرسپولیس - ماشین؛ بازی تغییر معادلات!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل‌محمدی 2 امتیاز بیشتر از سپاهان دارند و یک بازی خانگی بیشتر را هم برگزار خواهند کرد و همین موضوع سبب شده تا اهالی فوتبال شانس بیشتری برای قهرمانی این تیم قائل باشند.

 

اما در اصفهان، سپاهانی‌ها منتظر یک لغزش از سوی پرسپولیس هستند تا با کسب سه پیروزی متوالی، قهرمانی را از آن خود کنند. سپاهان یک تفاضل گل بیشتر از پرسپولیس دارد و اگر سرخپوشان در یک بازی به تساوی برسند و سپاهان سه بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، این اختلاف تفاضل حداقل به دو خواهد رسید.

همچنین سپاهان 11 گل بیشتر از پرسپولیس زده که این بدان معنی است که اگر تفاضل دو تیم هم برابر شود، سپاهان دست بالاتر را دارد و به همین خاطر پرسپولیس باید در تفاضل پیش بیفتد.

با این حال تقابل پرسپولیس با تیم سقوط کرده ماشین سازی، فرصتی استثنایی را برای سرخپوشان به وجود آورده است. اگر پرسپولیس در این بازی با 4-5 اختلاف گل به پیروزی برسد و سپاهان در دیدار با پدیده، ذوب آهن و استقلال، نتیجه عجیب و غریبی ثبت نکند، در آن صورت پرسپولیس حتی با دو برد و یک تساوی نیز به عنوان قهرمانی خواهد رسید.

 

مدافع عنوان قهرمانی این فصل موفق شد در بازی با گل گهر 5 گل به حریف سیرجانی بزند و ماشین سازی نیز سابقه شکست پرگل در این دو فصل را دارد و همین موضوع سبب شده تا سرخپوشان به خلق نتیجه ای پرگل امیدوار باشند؛ خصوصا این که عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و شهریار مغانلو با انگیزه بالا برای جبران دربی پای به این بازی خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها