کد خبر : 1768682 | 27 تیر 1400 ساعت 15:28 | 24.3K بازدید | 4 دیدگاه

سایپا دوباره در بازار؛توافق با کدام سرمربی ؟

فراز کمالوند سه هفته مانده به پایان از سمت خود استعفا داد تا شرایط سایپا پیچیده تر شود.

سایپا دوباره در بازار؛توافق با کدام سرمربی ؟

به گزارش "ورزش سه"، سایپا که کار را با ابراهیم صادقی آغاز کرد سرانجام با کنار رفتن او و یک مدت سرمربیگری موقت محسن بیاتی نیا از هفته بیست و دوم سکان هدایتش را به فراز کمالوند سپرد تا شاید او بتواند سایپا را از منطقه سقوط به منطقه امن ببرد که چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت در پایان هفته بیست و هفتم در رده پانزدهم جدول ایستاد و در یک قدمی سقوط به لیگ یک است.

 

حال پس از جدایی کمالوند که دوران حضورش در سایپا همانند حضور به عنوان مدیرفنی در استقلال چند هفته بیشتر طول نکشید، این تیم ریشه دار باید هر چه زودتر به فکر انتخاب سرمربی برای این سه هفته سرنوشت ساز باشد.

این‌که سایپا با کدام گزینه به توافق می‌رسد هنوز مشخص نیست چرا که آن‌ها تنها سه مسابقه تا پایان لیگ دارند و سقوط‌شان به دسته پایین‌تر تقریبا قطعی به نظر می‌رسد مگر آن‌که اتفاق عجیب و غریبی در سه بازی آینده با مربی جدید رخ بدهد.

 

همین موضوع سقوط باعث می‌شود که مربیانی که در بازار حضور دارند برای پذیرش نیمکت سایپا که به هرحال یکی از جذاب ترین صندلی‌های لیگ فوتبال ایران را دارد دو دل باشند مگر که با آن‌ها قراردادی بیش از یک سال بسته شود که آن‌ها برنامه خود را در صورت سقوط برای بازگرداندن تیم به لیگ برتر از قبل تعیین کرده باشند.

از مربیان فعلی بازار ایران می‌شود به رسول خطیبی اشاره کرد که چندی پیش از هدایت تراکتور استعفا داد و ظاهرا مذاکراتی نیز با او صورت گرفته است. همچنین هومن افاضلی و عبدالله ویسی دو چهره‌ای هستند که سال گذشته تیم‌های پیکان و ماشین سازی را از سقوط نجات دادند. به این جمع می‌شود ابراهیم صادقی را نیز اضافه کرد که به هرحال تیم امسال را خودش بسته و شاید بازی و شکل سایپا را بهتر می‌داند و شاید شرایط نارنجی‌پوشان را بهتر از آن چه هست بکند.

دیدگاه‌ها