کد خبر : 1768683 | 27 تیر 1400 ساعت 15:29 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار تعیین تکلیف مالکیت؛

چوکا در آخرین مسابقه فصل حاضر نمی‌شود

بازیکنان تیم فوتبال چوکای تالش پس از شکست مقابل قشقایی شیراز با یکدیگر در رختکن ورزشگاه سردار جنگل خداحافظی کردند.

چوکا در آخرین مسابقه فصل حاضر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال چوکا پس از 2 دهه به رقابت های لیگ دسته اول بازگشت ولی نتایج بدی که در هفته های ابتدایی مسابقات به دست آورد، سبب شد تا از همان ابتدا در رتبه هایی پایین جدول رده بندی قرار بگیرد و علی رغم اینکه شاهد نمایش های خوبی از این تیم بودیم و تلاش زیادی هم برای ماندن در مسابقات از خود نشان داد، سرانجام یک هفته پیش از پایان رقابت های لیگ  دسته اول و با شکست خانگی مقابل قشقایی شیراز، پس از تیم های گل ریحان و نود ارومیه که سقوطشان از هفته ها پیش قطعی شده بود، به دسته دوم سقوط کرد تا سومین سهمیه سقوط کننده به  لیگ دسته دوم را شکل بدهد.


هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول روز آینده در شهرهای مختلف برگزار می شود تا پس  از یک فصل طولانی تکلیف 2 تیم صعود کننده به لیگ برتر هم مشخص شود. یکی از مسابقات روز آینده باید میان دو تیم آرمان گهر و چوکا در سیرجان برگزار شود که مطابق شنیده ها سبزپوشان تالشی قصدی برای حضور در این مسابقه ندارند و بازیکنان این تیم پس از شکست مقابل قشقایی که به منزله پایان کار این تیم در مسابقات بود، از یکدیگر خداحافظی کرده اند.


چوکا که 4 سرمربی را در مسابقات فصل جاری در راس کادر فنی خود دید، با فرشاد پیوس چهره محبوب تالشی ها به دسته دوم سقوط کرد و در شرایطی که بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی برای ماندن و بازگرداندن دوباره چوکا تمایل نشان داده، باید دید وضعیت مالکیت باشگاه چوکا چطور پیش خواهد رفت و چه تصمیمی درباره آینده مربیگری این تیم گرفته خواهد شد.


گفتنی است فصل گذشته تیم فوتبال چوکا با هدایت فرشاد پیوس پس از 20 سال به لیگ دسته اول بازگشت، ولی اختلاف با مدیران باشگاه سبب شد تا پیوس جدا شود و هادی شکوری تیم را ببندد و او هم پس از 2 شکست خیلی زود مجبور شد با فشار هواداران تالشی، جای خود را به علی لطیفی بدهد. مهدی پاشازاده پس از استعفای لطیفی از دیگر مربیان چوکا در فصل جاری بود و درنهایت طی 6 بازی اخیر فرصت به فرشاد پیوس رسید و او علی رغم اینکه نتایج خوبی کسب کرد، موفق به جبران عقب افتادگی نشد و درنهایت تیم پرهوادار چوکا به دسته دوم سقوط کرد.

دیدگاه‌ها