کد خبر : 1768691 | 27 تیر 1400 ساعت 16:33 | 21.4K بازدید | 6 دیدگاه

کومان: مسی شانس اول توپ طلای 2021 است

سرمربی بارسا ادامه حضور لیونل مسی را حیاتی می داند و او را بخت اول توپ طلا دانست.

کومان: مسی شانس اول توپ طلای 2021 است

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک هفته است که تمرینات پیش فصل بارسا زیر نظر رونالد کومان شروع شده است. سرمربی هلندی در پایان فصل گذشته از سوی سران بارسا رای اعتماد گرفت و فصل پیش رو نیز روی نیمکت خواهد بود.

در حال حاضر مهمترین مساله در بارسا تمدید با لیونل مسی است و دو طرف به توافق اولیه نیز دست یافته اند.

 

 

1620979

 

 

رونالد کومان در مصاحبه با تلویزیون بارسا و در مورد تمدید مسی گفت:« مسی برای ما بازیکن بسیار مهمی است. او کاپیتان و الگوی تیم محسوب می شود. تاثیرگذاری او روی تیم در فصل گذشته بسیار زیاد بود و هرچند در شروع مشکلاتی وجود داشت ولی اگر مسی نبود، قطعا ما نمی توانستیم تا پایان فصل جزو مدعیان قهرمانی باشیم. او بی تاب فتح کوپا آمه ریکا بود و همه برایش خوشحال شدیم. امسی بهترین بازیکن دنیاست و عادت به کسب جام دارد. برای من او بخت اول توپ طلای 2021 است.»

 

 

1624415

 

 

کومان در مورد بوسکتس، پیکه، سرجی روبرتو و جرارد پیکه گفت:« اینها بازیکنان باتجربه و قدیمی بارسا هستند و نزد من جایگاه خاصی دارند. سال قبل نیز اهمیت شان را دیدیم. مهم است که هر 4 بازیکن با ما باشند و معتقدم بارسا باید ترکیبی از قدیمی ها و بازیکنان جوان و با انگیزه باشد.»

 

 

1614092

 

 

مهاجمان جدید:« ممفیس دیپای را می شناسم و می دانم کیفیت بالایی دارد. از لحاظ بدنی، تکنیکی و سرعت در سطح بالایی است و می تواند در پست های مختلف حمله بازی کند. از لحاظ سنی نیز شرایطش عالی است. در مورد آگوئرو باید بگویم که نیاز به تقویت بیشتر تیم در خط حمله داشتیم و سرخیو بازیکنی باتجربه است. مهم است او در بهترین فرم باشد.»

 

دیدگاه‌ها