کد خبر : 1768692 | 27 تیر 1400 ساعت 16:45 | 120.3K بازدید | 18 دیدگاه

لباس رسمی المپیک آمریکا؛ طرح زیبای رالف لورن(عکس)

برند معروف رالف لورن کار طراحی و تولید لباس رسمی کاروان المپیک ایالات متحده را برعهده داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تنها 5 روز دیگر به شروع بازی های المپیک توکیو 2020 زمان باقی است. رقابت هایی که قرار بود سال گذشته برگزار شود ولی به دلیل پاندمی کرونا به تعویق افتاد. تا چندی پیش بیم این وجود داشت که بازهم شرایط برگزاری بازی ها وجود نداشته باشد اما در نهایت تصمیم بر این شد که المپیک بدون حضور تماشاگران به انجام برسد.

200 کشور و 10500 ورزشکار در توکیو به مدت دو هفته رقابت خواهند کرد و آمریکا و چین مثل همیشه شانس های اول کسب رتبه اول در رده بندی مدال ها خواهند بود.

 

 

1624457

 

 

هر کشور از لباس رسمی مراسم افتتاحیه و اختنامیه خود رونمایی کرده و در کشور آمریکا نیز برند معروف "رالف لورن" کار طراحی و تولید پیراهن افتتاحیه و اختتامیه کاروان ایالات متحده را برعهده داشته است و مثل همیشه توانسته کار خود را به بهترین شکل انجام دهد.

 

 

1624455

 

 

دیوید لورن رئیس کمپانی در مصاحبه ای اعلام کرد که این لباس های ویژه، سال گذشته طراحی شده بود.

کمپانی ابتدا بیم این را داشت که به دلیل برگزار نشدن المپیک فروش این لباس با استقبال مواجه نشود ولی حالا خوشحال هستند که با برگزاری بازی ها هرچند یک سال دیرتر، استقبال بیشتر نیز شده است:« پس از تعویق بازی ها می ترسیدیم که چطور باید این محصولات را به فروش برسانیم و آیا اصلا مردم از آن استقبال خواهند کرد؟

ژاکت سفید رنگ با کلاه آبی و نقش پرچم آمریکا روی بازوی چپ به ترکیبی جذاب برای لباس کاروان ایالات متحده در مراسم افتتاحیه تبدیل شده است. نشان المپیک سمت راست سینه و نشان برند رالف لورن نیز روی سینه چپ به چشم می خورد.

 

 

1624458

 

 

لورن در ادامه می گوید:« ما فرصتی برای تجدید نظر در مورد طراحی لباس نداشتیم(پس از به تعویق اتفادن بازی ها). هدف ایجاد پایدارترین لباس برای ورزشکاران بود. برای اینکه ورزشکاران در صحنه ای جهانی، مانند سفرا به نظر برسند. تولید محصولاتی که ظاهری تازه، مدرن و تمیز داشته باشند و در توکیوی گرم و مرطوب، به آنها شفافیت، سبکی و پاکیزگی ببخشد.»

 

 

1624456

 

 

کیتی لکی برنده 5 طلای شنای المپیک که در ریو 2016 نیز حضور داشت، در مراسم رونمایی از این لباس ویژه حاضر بود و معتقد است بهترین لباس های ممکن از سوی رالف لورن طراحی شده است:« واقعا پوشیدن چنین لباسی باعث افتخار است و به بهترین شکل طراحی شده است. با به تن کردن این لباس به شما حس واقعی حضور در المپیک دست می دهد. حداقل من اینطور فکر می کنم.»

 

 

1624464

 

 

از دیگر محصولات رالف لورن برای کاروان المپیک آمریکا می توان به پولوشرت های سفید و سرمه ای اشاره کرد.

لوگوی برند در سمت چپ سینه روی پیراهن های سفید بخ چشم می خورد و روی پیراهن های سرمه ای نیز کلمه USA در قسمت وسط کار شده و لوگوی برند در سمت چپ دیده می شود. نشان المپیک و پرچم آمریکا نیز در سمت راست کار شده است.

دیدگاه‌ها