کد خبر : 1768698 | 27 تیر 1400 ساعت 17:00 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی: با تجربه گل‌گهر می‌گویم مس کار بزرگی کرد

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت با تجربه ای که سال گذشته در گل گهر دارم اعتقاد دارم که مس رفسنجان این فصل کار بسیار بزرگی انجام داد.

سرآسیایی: با تجربه گل‌گهر می‌گویم مس کار بزرگی کرد

به گزارش ورزش سه، در پی تثبیت حضور مس رفسنجان در اولین سال حضور در لیگ‌برتر در فاصله چند هفته مانده به پایان لیگ، مجتبی سرآسیایی مربی این تیم به خبرنگار ورزش سه گفت: واقعا کار بزرگی در تیم مس رفسنجان اتفاق افتاده که چند هفته مانده به پایان ماندنش قطعی شده و همگی شادمان هستیم که این تیم اکنون هیچ دغدغه‌ای ندارد. 

 

او افزود: خیال راحت مس رفسنجان برای ارتقا رده در جدول رده‌بندی آن هم در شرایطی که تیم‌های باقدمت و ریشه‌ای لیگ با ساختارهای قدرتمند خود این روزها همچنان درگیر انتهای جدول هستند و برای بقا تلاش می‌کنند بسیار ارزشمندتر به چشم می‌رسد و باید خدا قوت به همه زحمتکشان باشگاه از بزرگترین تا کوچکترین نفر گفت. 

 

سرآسیایی ادامه داد: سال گذشته در گل گهر این استرس کشنده سقوط را با گوشت و پوستم لمس کردم. واقعا امکان داشت که سقوط کنیم و این فشار زیادی به تیم وارد می‌کرد. این تجربه می‌گوید مس در اولین سالش کاری کرده کارستان که بدست نیامد مگر با تلاش و تدبیر آقای محمد ربیعی، غیرت بازیکنان و زحمات اعضای کادرفنی و مدیران باشگاه و خلاصه از صدر تا ذیل که اتفاق خوبی است و انشاالله مس رفسنجان سال آینده صاحب جایگاه خوبی در فوتبال کشور شود. 

 

مربی مشهدی مس رفسنجان به برنامه‌های سال آینده تیمش اشاره کرد و گفت: قطعا با نیازسنجی‌های صورت گرفته باشگاه در حال تکمیل زیرساخت‌ها است و نیازهایی چون زمین چمن طبیعی، امکانات اردویی و ... را برای سال آینده در حال برطرف کردن است و طبیعتا نیز جایگاهی بالاتر را در جدول رده‌بندی به چشم خواهد دید. 


مربی مس در خاتمه به بازی این هفته تیمش مقابل صنعت نفت اشاره کرد و گفت: بازی بسیار سختی مقابل صنعت نفت آبادان داریم که در شرایط آب و هوایی این منطقه از کشور فوق‌العاده طاقت‌فرسا خواهد بود و صد البته در شرایطی به آبادان می‌رویم که وضعیت بی‌آبی و مشکل مردم خوزستان واقعا دل ایران اسلامی را به درد آورده و همه چشم انتظار عملکرد مسئولان هستند.

دیدگاه‌ها