کد خبر : 1768709 | 27 تیر 1400 ساعت 18:46 | 53.6K بازدید | 8 دیدگاه

امیلیانو مارتینز:

برای لیونل مسی جانم را می دهم

امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین از علاقه بیش از اندازه خود به لیونل مسی سخن گفت.

برای لیونل مسی جانم را می دهم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین بعد از نزدیک به سه دهه موفق به فتح رقابت های کوپا آمه ریکا شد و بی تردید امیلیانو مارتینز با درخشش خود در ترکیب این تیم نقش مهمی در رسیدن به این دستاورد مهم داشت. حالا او که به شدت از پست لیونل مسی و تمجید از خود به وجد آمده، مدعی شد برای موفقیت کاپیتان آلبی سلسته همه کار خواهد کرد.

 

امیلیانو مارتینز گفت: "من وقتی پست های لیونل مسی را دیدم حرفی برای گفتن نداشتم. آنها عبارات یا عکس هایی هستند که من در تمام زندگی حفظ کرده یا در جعبه ای قرار داده و آن را در آغوش می کشم. مسی بعد از پیروزی در مرحله نیمه نهایی من را بغل کرده و در ادامه در اینستاگرام از من تعریف کرد. این کار مسی به من قدرت داده و این باعث شد حتی در فینال بهتر باشم.

 

1624489

 

چند ماه پیش به لیونل مسی گفتم برایت همه کار می کنم و حتی حاضرم جان بدهم. به مسی گفتم که ترجیح می دهم آرژانتین در کوپا آمه ریکا با درخشش او قهرمان شود و این حقیقت است. حتی برزیلی ها نیز آرزو داشتند که آرژانتین به خاطر لیونل مسی قهرمان جام شود. آیا یک آرژانتینی وجود دارد که نخواهد مسی قهرمان شود؟

 

حالا این اتفاق برای مسی رخ داده و امیدوارم بتوانیم جام جهانی را نیز برای او به ارمغان بیاوریم. دوست داشتم عکس های زیادی با لیونل مسی بگیرم و 200 تا عکس نیز گرفتم. فتح عنوان بهترین بازیکن جام برای لیونل مسی و انتخاب من به عنوان بهترین دروازه بان در رقابت های کوپا آمه ریکا برای تمام عمر جاودانه خواهد شد."

دیدگاه‌ها