کد خبر : 1768715 | 27 تیر 1400 ساعت 19:32 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: بازگشت هواداران هیجان انگیز است

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی از بازگشت هواداران به استادیوم ها ابراز رضایت کرد.

توخل: بازگشت هواداران هیجان انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، حضور توماس توخل در اواسط فصل گذشته روی نیمکت چلسی تحول بزرگی را در این باشگاه رقم زد و آبی های لندن در نهایت موفق به فتح لیگ قهرمانان شدند. قرار است در فصل جدید شاهد حضور کامل هواداران فوتبال در استادیوم های لیگ برتر باشیم و توماس توخل در روز تزریق دز دوم واکسن، مدعی شد نمی تواند برای هدایت چلسی در مقابل هواداران صبر کند.

 

توماس توخل گفت: "بازدید از ورزشگاه و زمین جدید و حس کردن بخشی از فضای استادیوم همیشه هیجان انگیز است. خوشحالیم که به زودی باز خواهیم گشت و امیدوارم اینجا در مقابل تماشاگران چلسی بازی کنیم. اگر این امکان برای فصل بعد وجود داشته باشد، من اولین بار تجربه هدایت چلسی در مقابل یک استادیوم پر از تماشاگر را خواهم داشت.

 

1604887

 

ما در برابر لستر تجربه بسیار خوبی داشته و می توانستیم احساس کنیم در بازی ما تفاوت ایجاد شده است. ما نمی توانیم برای تجربه دوباره این احساس صبر کنیم، اما یک فصل طولانی پیش داریم و روزهای زیادی باقی مانده است.

 

تزریق دز دوم واکسن؟ برنامه تزریق واکسن در سطح ملی موفقیت چشمگیری داشته است، اما همه مناطق کشور به طور کامل پیشرفت نکرده اند. خود من امروز دوز دوم واکسن را تزریق کردم. این می تواند این یک گام بزرگ در راستای سفر کردن و احساس امنیت بیشتر باشد، پس حتما کار درستی است."

دیدگاه‌ها