کد خبر : 1768756 | 27 تیر 1400 ساعت 21:52 | 56.7K بازدید | 0 دیدگاه

جو کول:

لیورپولی ها فکر کردند لیونل مسی را گرفته اند!

جیمی کارگر در مصاحبه ای با جو کول خاطرات جالبی از انتقال او به لیورپول نقل کرده است.

لیورپولی ها فکر کردند لیونل مسی را گرفته اند!

به گزارش "ورزش سه"، جو کول، ستاره تکنیکی و سابق فوتبال انگلیس در سال 2010 و بعد از سپری کردن چند فصل خوب در ترکیب چلسی، به پیشنهاد لیورپول پاسخ مثبت داده و راهی استادیوم آنفیلد شد. حالا جو کول در جریان یک مصاحبه جیمی کارگر، ستاره سابق لیورپول به مرور خاطرات گذشته و استقبال هواداران این باشگاه از این هافبک خلاق پرداخته است.

 

1624537

 

جیمی کارگر در این مصاحبه خطاب به جو کول گفت: "آیا روزی که قرارداد جدید خود با باشگاه لیورپول را ثبت کردید در خاطر دارید؟ من شما را برای گردش به داخل شهر بردم. وقتی ما برای خوردن غذا به رستوران رفتیم را به یاد می آورید؟ در همه جا طرفداران لیورپول حاضر بودند و می خواستند به شما نزدیک شوند. شرایط در بندر لیورپول اینگونه است. در خاطر دارم تو با دیدن این صحنه ها گقتی شما لعنت به من، بهتر است در ترکیب لیورپول خیلی خوب بازی کنم، زیرا هواداران این تیم فکر می کنند با لیونل مسی قرارداد امضا کرده اند."

 

در این مصاحبه جو کول مدعی شد علاقمند بوده در سال های بعد هم در ترکیب لیورپول حاضر شود. او گفت: "دوست داشتم در خط حمله مرسی سایدی ها و در کنار لوئیس سوارز و رحیم استرلینگ برای لیورپول بازی کنم. اما اتفاقاتی مانند انتقال به لیل و وستهام و مصدومیت های مختلف باعث شد نتوانم به آرزوی خود برسم."

دیدگاه‌ها