کد خبر : 1768776 | 28 تیر 1400 ساعت 08:22 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

پراش: هدف‌مان کسب بهترین نتیجه است

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: طبیعتا همه شرایط برای المپیک فراهم نبود، اما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را در ژاپن بگیریم.

پراش: هدف‌مان کسب بهترین نتیجه است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود پراش در مورد وضعیت ملی‌پوش المپیکی دوچرخه سواری اظهار داشت: صفرزاده با توجه به چهار مسابقه که در ترکیه پشت سر گذاشت، شرایط خوبی از لحاظ جسمی و روحی دارد و برای المپیک آماده است.

 

وی در مورد اینکه پیش بینی‌اش از عملکرد او در المپیک چیست، گفت: مسیر این دوره نسبت به المپیک‌های گذشته خیلی سخت و سنگین‌تر شده است. 5 هزار متر صعود دارد و امیدواریم صفرزاده بتواند رکورد خوبی را ثبت کند.

 

پراش افزود: دو سال از مسابقات دور بودیم و فقط همین چهار مسابقه ترکیه را داشتیم. امیدوارم نتیجه‌ای که او می‌گیرد در خور شأن نام کشور و دوچرخه سواری ما باشد.

 

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در مورد اینکه شرایط المپیکی نبوده و با این شرایط انتظاری هم از صفرزاده نمی‌رود، گفت: به هر حال شرایط کشور طوری نبود که همه امکانات برای ما فراهم باشد، اما با همین وضعیت ما تمام تلاشمان را کردیم. بخش اعظم چیزهایی که می‌خواستیم با کمک فدراسیون و کمیته ملی المپیک انجام شد. در حال حاضر فقط رسیدن به خط پایان مطرح نیست و امیدواریم او در این رقابت بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

 

وی در پایان عنوان کرد: از نظر انتخاب کاپیتان برای المپیک حواشی زیادی وجود داشت و برخی دنبال حاشیه بودند، اما انتخاب ما بر اساس مستندات و عملکرد رکاب‌زنان بود. هر کسی بهترین عملکرد را داشت انتخاب شد. برای ما اسامی فرقی ندارد، مهم دوچرخه سواری ایران است. هر کسی که اعزام می‌شود باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا نتیجه قابل قبولی بگیرد.

 

سعید صفرزاده تنها المپیکی دوچرخه سواری روز یکشنبه هفته آینده در بخش جاده و روز چهارشنبه در بخش تایم تریل مسابقه خواهد داد.

دیدگاه‌ها