کد خبر : 1768816 | 28 تیر 1400 ساعت 12:01 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازی با ماشین سازی به یاد مهمترین گل احمدنور

احمد نورالهی در هفته سیزدهم یکی از مهمترین گل‌های فصلش را به ماشین سازی زد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد نورالهی هافبک دفاعی پرسپولیس تا اینجای فصل آقای گل سرخ‌ها بوده و احتمالا آخر فصل نیز این عنوان را به نام خودش ثبت خواهد کرد و می‌کوشد در سه هفته حساس باقی‌مانده نیز در پیشروی‌های خودش به سمت دروازه حریف تعداد گل‌هایش را بیشتر کند.

 

احمد نور تا الان هفت گل در لیگ برتر برای پرسپولیس به ثمر رسانده که بدون شک یکی از مهمترین‌ گل‌های او به ماشین سازی در نیم فصل اول زده شده است. پرسپولیس در نیمه اول با وحید امیری به گل رسید و در ادامه نیز از موقعیت‌های زیادش برای گلزنی استفاده نکرد. در دقیقه ۸۲ اسدی در محوطه پرسپولیس نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و پیمان بابایی به لک گل بزند.

 

 

در حالی که پرسپولیس در آستانه از دست دادن یک پیروزی خانگی قرار داشت فشارهای سرخ‌ها روی دروازه ماشین سازی بیشتر شد و در نهایت در دقیقه 90+3 کنترل استثنایی احمدنور در محوطه و شوت سرضرب پای چپش پرسپولیس را در لحظات پایانی به پیروزی رساند.

 

حال نورالهی با خاطره خوش از نیم فصل اول به تبریز می‌رود و برای اثر گذاری در این بازی تلاش خواهد کرد تا بتواند تعداد گل‌هایش در لیگ برتر را به اندازه شماره پیراهنش در این فصل افزایش دهد.

دیدگاه‌ها