کد خبر : 1768831 | 28 تیر 1400 ساعت 12:31 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

"همه چیز خوب است"

کلوپ: عجله کردن منطقی نیست، کمی دیگر صبر می‌کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اطمینان دارد که ترنت الکساندر آرنولد و جو گومز، دو ستاره مصدوم این تیم، در برنامه های او برای تمرینات پیش‌فصل قرمزها نقش خواهند داشت.

کلوپ: عجله کردن منطقی نیست، کمی دیگر صبر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حال حاضر اردوی خود برای آماده سازی پیش فصل را در اتریش بر پا کرده است و یورگن کلوپ خبرهای خوبی درباره بهبود مصدومیت ترنت الکساندر آرنولد و جو گومز برای هواداران این تیم دارد. طبق گفته کلوپ هر دوی این بازیکنان اکنون در تمرینات پیش فصل قرمزها حاضر هستند.

گومز پس از آسیب دیدگی از ناحیه رباط زانو از نوامبر سال 2020 از میادین دور بوده و الکساندر آرنولد نیز پس از مصدومیت از ناحیه ران رویای حضور در یورو 2020 را بر باد رفته دید.

 

1623040

 

پیش از بازی دوستانه با واکر اینسبروک و اشتوتگارت در روز سه شنبه، کلوپ با بازگشت جوئل ماتیپ و ویرژیل فن دایک به تمرینات، در مصاحبه با وب سایت رسمی لیورپول گفت: "برای هر کدام از آنها شرایط متفاوت است. به نظر من اصلا شکی وجود ندارد که جوئل می تواند سه شنبه بازی کند.

به نظر من ترنت هم می تواند بازی کند اما باید با بخش پزشکی صحبت کنم و آنها خواهند گفت که هنوز خیلی زود است یا نه. فکر نمی کنم که زود باشد. به نظرم او می تواند روز سه شنبه چند دقیقه ای بازی کند.

جو و ویرژیل هم در موقعت مشابهی هستند، نه دقیقا مثل هم، اما شبیه به هم. هر دو در بخشی از تمرینات عادی ما شرکت می کنند و بعد تمرینات مضاعفی دراند.

دیروز مجبور شدیم دوی سرعتی و دوی خیلی سریع انجام دهیم و این موارد که در تمرین عادی انجام نمی ندادیم، بنابراین وقتی کارهایی که ما انجام می دهیم برای آنها خیلی سنگین باشد، آنها کارهای دیگری انجام می دهند و گاهی اوقات کمی کمتر از ما کار می کنند. آنها هر روز نزدیکتر و نزدیکتر می شوند. این برداشت ماست.

 

کاری که آنها تاکنون در تمرینات انجام داده اند واقعاً خوب کار بوده است و خواهیم دید که چه زمانی می توانیم آنها را در تمرینات عادی به صورت کامل شرکت دهیم. من این را نمی دانم و عجله هم نمی کنم. عجله کردن منطقی نیست، ما مدت خیلی طولانی منتظر ماندیم و اکنون می توانیم چند روز بیشتر صبر کنیم، مشکلی نیست."

 

1624706

 

لیورپول مشتاق است تاهر چه زودتر گزینه های اول خود در خط دفاع را جمع کند و ابراهیما کوناته در تابستان امسال به این تیم اضافه شده است.

برخی معتقدند که گومز دچار افت شده، اما کلوپ اصرار دارد که این شایعات هیچ پایه و اساسی ندارند.

 

کلوپ درباره اضافه شدن این مدافع 24 ساله و اینکه آیا این به معنای افت گومز است، گفت: "به هیچ وجه. هیچ مشکلی وجود ندارد. نه برای جو، هیچ مشکلی نیست. او کاملاً طبیعی تمرین کرده است.

مسئله این است که این پسرها دیگر آسیب دیده نیستند، اما آنها هنوز در 100 درصد آمادگی هم نیستند. معمولاً افت هایی وجود دارد اما تاکنون هیچ افتی برای جو و ویرژیل و هیچ کس دیگری رخ نداده است. همه آنها خوب هستند. آنها کاری را که باید انجام می دادند، انجام دادند. هیچ مشکلی درباره زانوهای آنها وجود ندارد. هیچی، هیچ چیز خوب است. فضای مجازی در سراسر جهان به وضوح زیادی وقت دارد. "

 

 

دیدگاه‌ها