کد خبر : 1768839 | 28 تیر 1400 ساعت 12:56 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

"یونایتد این فصل برای قهرمانی می جنگد"

رونی: سانچو می‌تواند کمک زیادی به یونایتد بکند

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، انتقال جیدون سانچو از بروسیا دورتموند به یونایتد را خریدی خوب برای شیاطین سرخ می داند.

رونی: سانچو می‌تواند کمک زیادی به یونایتد بکند

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی نظر خود را در مورد پیوستن قریب الوقوع جیدون سانچو به منچستریونایتد اعلام کرده و گفت که وینگر ملی پوش انگلیسی یک انتخاب هوشمندانه برای شیاطین سرخ بوده است.

منچستریونایتد و بروسیا دورتموند بر سر انتقالی 100 میلیون دلاری توافق کرده اند و ستاره 21 ساله ملی پوش انگلیسی پس از یک دوره درخشان در بوندسلیگا، به وطن باز خواهد گشت.

به محض اینکه جزییات باقی مانده در این توافق حل و فصل شوند این ماجرای طولانی انتقال سانچو به یونایتد پایان خواهد یافت و اوله گنار سولسشر یک ستاره با استعداد و خلاق دیگر را در تیم خود خواهد دید.

وین رونی که بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد است، می گوید که سانچو در اولدترافورد خواهد درخشید.

 

1554523

 

رونی پس از شکست 2-1 تیم دربی، که هدایتش را بر عهده دارد، برابر یونایتد در یک بازی دوستانه به اسکای اسپورتس گفت: "او قادر است گل بزند و گل خلق کند، بنابراین فکر می کنم که خرید بسیار خوبی است.

به نظرم فشار زیادی روی او خواهد بود، که در منچستریونایتد باید هم همینطور باشد. سانچو می آید و شایعاتی درباره بازیکنان دیگری هم در جریان است.

آنها الان در برهه هستند که هواداران از آنها موفقیت می خواهند، جام می خواهند و اوله و دستیارانش برای تحقق این خواست زیر فشار خواهند بود."

 

1624717

 

منچستریونایتد فصل پیش در لیگ برتر دوم شد و همچنین به دیدار نیمه نهایی کارابائو کاپ و یک چهارم نهایی FA Cup رسید.

دوران بدون جام و عنوان قهرمانی یونایتد اکنون به پنج سال رسیده است اما رونی باور دارد که بازیکنان جدید شیاطین سرخ کمک خواهند کرد تا این باشگاه به بزرگترین عناوین برسد.

رونی که در دوران حضور خود در اولدترافورد پنج عنوان قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در چمپیونزلیگ را از آن خود کرد، درباره ادعای یونایتد در مورد قهرمانی در فصل 22-2021 افزود: "سیتی، چلسی که قهرمان چمپیونزلیگ است و لیورپول... تیم های بسیار خوبی هستند، اما می توانید ببینید که در منچستر یونایتد آنها به تدریج بهتر می شوند.

من فکر می کنم آنها در جایگاهی خواهند بود که فصل آینده واقعاً برای قهرمانی مبارزه کنند. "

یونایتد قرار است در تاریخ 14 آگوست نخستین بازی خود در لیگ برتر را برابر لیدز برگزار کند.

دیدگاه‌ها