کد خبر : 1768852 | 28 تیر 1400 ساعت 13:39 | 15.1K بازدید | 3 دیدگاه

با عملکرد یاسین سلمانی؛

محرم نگران جای خالی سروش نیست

سروش رفیعی به دلیل سه کارته شدن در مصاف با پدیده حضور نخواهد داشت.

محرم نگران جای خالی سروش نیست

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ برتر در چارچوب هفته 28 ام میان دو تیم پدیده و سپاهان در ورزشگاه امام رضا برگزار می شود و این در شرایطی است که طلایی پوشان تنها به کسب امتیازات کامل این مسابقه می اندیشند تا در صورت پیروزی پرسپولیسی ها در تبریز، اختلافشان با صدر جدول بیشتر از 2 امتیاز نشود.


یکی از چالش های محرم نویدکیا در این مسابقه غیبت سروش رفیعی است که در دیدار برابر صنعت نفت آبادان که با پیروزی 4 بر 1 طلایی پوشان خاتمه  پیدا کرد، با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد تا برای سومین مرتبه طی فصل با محرومیت مواجه شود.


البته در همین پست محرم نویدکیا یاسین سلمانی جوان و مستعد را در اختیار دارد که عملکرد بسیار خوبی در لیگ بیستم داشته است.  این بازیکن در دیدار جام حذفی به جای سروش رفیعی وارد زمین شد و زمانی که تیمش از حریف عقب افتاد، موفق با یک پاس دقیق زمینه ساز گل تساوی تیمش شود.

 


سلمانی در این فصل 11 بار به عنوان یار ذخیره وارد زمین شده و توانسته 3 گل بزند و یک پاس گل  بدهد. او با این آمار تاثیرگذاترین بازیکن تعویضی لیگ بیستم است و در مجموع توانسته 3 گل بزند و 4 برای برای هم  تیمی  هایش موقعیت گلزنی ایجاد کند تا حالا در آستانه بازی حساس با پدیده، محرم نویدکیا نگرانی ای بابت عدم حضور او نداشته باشد.

دیدگاه‌ها