کد خبر : 1768855 | 28 تیر 1400 ساعت 13:41 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرتغالی غیرقابل فروش است!

فلیکس؛ ستاره‌ای که اتلتیکو هنوز به او امید دارد

نام ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید، بارها در ارتباط با انتقال به دیگر باشگاه ها مطرح شد اما برای روخی بلانکو، فلیکس غیرقابل انتقال است.

فلیکس؛ ستاره‌ای که اتلتیکو هنوز به او امید دارد

به گزارش "ورزش سه"، طی مذاکرات بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای مبادله احتمالی گریزمان-ساول، نام ژوائو فلیکس نیز مطرح شد. همانطور که قبلاً هم نام او در مطبوعات انگلیسی نیز ظاهر می شد و از فلیکس به عنوان یک گزینه تبادل احتمالی در هر عملیاتی که روخی بلانکو در نظر داشت، نام می بردند.

فلیکس اما که بازیکن مورد نظر بسیاری از تیم های لیگ برتری بود و یکی از بازیکنانی بود که لاپورتا آرزویش را داشت، تابلوی بزرگی را در دفاتر مدیریتی واندا متروپولیتانا آویزان کرده است؛ غیرقابل فروش.

 

1624741

 

او در 19 سالگی از بنفیکا که در آنجا تبدیل به یک اسطوره شده بود به اتلتیکو پیوست که پس از جدایی گریزمان شروع به بازسازی خود کرده بود.

پس از به ارث بردن شماره گریزمان، ژوائو نشانه هایی از پتانسیل عظیم خود بروز داد اما این نشانه ها با مصدومیت های مداوم مچ پا که در نهایت ختم به یک عمل جراحی شد، تیره و تار شدند. پس از یک فصل اول سخت، ستاره پرتغالی فصل گذشته را همزمان با بهترین لحظات بازی اتلتیکو به طرز خیره کننده ای آغاز کرد. سهم او درموفقیت های این تیم تا دسامبر به یک فصل عالی اشاره داشت: 10 گل و 3 پاس گل در لیگ و چمپیونزلیگ.

و همین نمایش ابتدای فصل است که مدیران اتلتیکو را هیجان زده کرده است. اگر ژوائو بتواند دوباره به آن سطح برسد و آن را حفظ کند، مدیران باشگاه متقاعد شده اند که اوج‌گیری کیفی تیم بسیار چشمگیر خواهد بود. و با توجه به اینکه چمپیونزلیگ در پیش است، این موضوع چیز کمی به نظر نمی رسد.

 

1624740

 

او هفته ها با شکل دادن یک همکاری نزدیک با کوره‌آ و کاراسکو، پشت سر لوییس سوارز، تاثیرگذارترین بازیکن تیم بود. اما تغییر سیستم، مشکلات او در رابطه با آسیب دیدگی و ابتلا به کرونا باعث شد تا جای ثابت خود در تیم را از دست بدهد.

ستاره پرتغالی پس از رفتن زیر تیغ جراحی در تاریخ 2 جولای، اکنون فصل جدیدی را آغاز می کند که در آن باید تمام انتظاراتی را که از او می رود، برآورده کند. باشگاه و کادر مربیگری مطمئن هستند که فلیکس قادر خواهد بود آن تداوم بازی که در فصل گذشته کم داشت را به دست بیاورد و امیدوارند که پس از حل مشکلات مچ پا، حالا بهترین نسخه ژوائو دیده شود. در حال حاضر با پایان دوره نقاهت، او باید یک بار دیگر جای خود را در ترکیب تیم به دست بیاورد.

او تمام شرایط لازم برای اوج گیری دوباره را دارد و پاسخ دادن به  این اعتماد، کاملا به او بستگی دارد. بدون شک اگر فلیکس بتواند سطحی که در ماه های اکتبر و نوامبر سال گذشته از خود نشان داد را، بار دیگر به نمایش بگذارد، هیچ شک و شبهه ای در رابطه با سطح بازی او باقی نخواهد ماند.

 

دیدگاه‌ها