کد خبر : 1768857 | 28 تیر 1400 ساعت 15:55 | 30K بازدید | 3 دیدگاه

تصمیم سخت کارلتو و سران رئال

تصمیم نهایی؛ تعیین تکلیف 3 بازیکن رئال

رئال مادرید به زودی باید تکلیف سه بازیکن ملی پوش خود را مشخص کند.

تصمیم نهایی؛ تعیین تکلیف 3 بازیکن رئال

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای آتی ملی پوشان رئال مادرید که از یک هشتم نهایی یورو 2020 با رقابت ها وداع گفته بودند، به تمرینات پیش فصل اضافه خواهند شد. دو هفته از تمرینات آماده سازی رئال زیر نظر کارلو آنچلوتی می گذرد و به زودی رافا واران، کریم بنزما، لوکا مودریچ، تونی کروس، دیوید آلابا و گرت بیل نیز کار خود را شروع خواهند کرد.

هر شش بازیکن در یک هشتم نهایی حذف شدند و به این جمع ادن هازارد و تیبو کورتوا که با بلژیک در یک چهارم نهایی حاضر بودند نیز کمی دیرتر اضافه خواهند شد.

 

 

1623432

 

 

در این بین تکلیف سه بازیکن هنوز نامشخص است و رئال باید تصمیمی نهایی در موردشان اتخاذ کند. اولی رافا واران است که مدت هاست به پیشنهاد تمدید رئال پاسخی نداده و دو باشگاه چلسی و یونایتد سخت به دنبال جذب او هستند. واران سال 2011 با رقم 10 میلیون یورو از لانس جذب شد و یونایتد حاضر است برای او 50 میلیون یورو هزینه کند ولی رئال به کمتر از 60 میلیون یورو راضی نیست. در حالی که تنها یک سال از قرارداد واران باقی مانده، هنوز تکلیف آینده او نامشخص است.

 

 

1624637

 

 

دومی گرت بیل است که پس از یک سال حضور قرضی در تاتنهام به رئال باز خواهد گشت. از قرارداد او نیز یک سال دیگر باقیمانده و به نظر می رسد قصد ماندن دارد ولی ستاره ولزی اکنون بازیکن خارج از اتحادیه اروپا محسوب می شود و اگر بماند، یکی از سه برزیلی رئال باید از فهرست خارج شوند.

 

 

1604165

 

 

تکلیف ادن هازارد هم مشخص نیست. ستاره بلژیکی دو فصل اسف بار را در رئال پشت سر گذاشته و به شکل متوالی درگیر مصدومیت ها بوده است. باشگاه او را در فهرست فروش گذاشته بود ولی کارلو آنچلوتی معتقد است که توان بازگرداندن هازارد به فرم سابقش را دارد. هازارد اخیرا گفته بود که نمی داند مچ پای او اجازه می دهد که بازهم روزهای درخشانش را تکرار کند یا خیر. باید دید در نهایت در مورد او چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها