کد خبر : 1768861 | 28 تیر 1400 ساعت 14:52 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد کومان:

پدری نباید به المپیک می‌رفت؛ پپ با ما هم‌نظر بود

رونالد کومان ضمن تمجید از پدری گفت که با حضور او در المپیک مخالف بود.

پدری نباید به المپیک می‌رفت؛ پپ با ما هم‌نظر بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی بارسا از هفته گذشته تمرینات پیش فصل تیمش را از سر گرفته و نگاهی خوشبینانه به فصل پیش رو دارد.

او که در نخستین فصل حضورش به عنوان سرمربی بارسا توانست با این تیم فاتح کوپا دل ری شود، امیدوار است بتواند فصل 22-2021 افتخارات بیشتری کسب کند.

 

 

1593834

 

 

یکی از معضلات این روزهای بارسا تکلیف آینده عثمان دمبله است. او در فهرست خروج بارسا بود ولی مصدومیت در یورو 2020 هنمه چیز را منتفی کرد.

کومان در مورد ستاره فرانسوی تیمش گفت:« واقعا از مصدومیت عثمان ناامید شدم و هم برای ما و هم برای خودش غیرمنتظره و تاسف برانگیز بود. وضعیت قرارداد او نیز پیچیده است. عثمان فصل قبل به ما کمک زیادی کرد و امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگردد.»

 

 

1621720

 

 

کومان در مورد وضعیت مصدومیت آنسو فاتی که از آبان ماه گذشته نتوانسته به میدان برود گفت:« آنسو واقعا بدشانسی آورده است. هنوز برای اضافه شدن او به تمرینات کمی دیگر زمان باقی است. برای ما مهم است که 100 درصد بهبود پیدا کند. او هنوز جوان است و آینده ای درخشان پیش رویش قرار دارد.»

 

 

1609906

 

 

پدری در  یورو و المپیک توکیو:« پدری در یورو عالی بود و با تنها 18 سال سن تقریبا همه بازی ها را ثابت در میدان بود. او در عین جوانی پخته کار می کند. فوتبالش روز به روز بهتر می شود و یک جوان باشخصیت و دوست داشتنی است. او با فوتبال زندگی می کند و یک الگوی مناسب برای همه است.

افسوس که به المپیک رفته و در تمرینات با ما نیست. او فصل گذشته در بسیاری از بازی ها حضور داشت و پس از المپیک باید به او به اندازه کافی استراحت بدهیم. اطمینانم به پدری بالاست و همانطور که گواردیولا گفته، حضور در دو تورنمنت تابستانی برای یک بازیکن سنگین است. دوست نداشتیم پدری به المپیک برود ولی از دست ما کاری ساخته نبود.»

 

 

دیدگاه‌ها