کد خبر : 1768870 | 28 تیر 1400 ساعت 17:14 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

خامس در اورتون نمی ماند

میلان نشد؛ آینده ستاره کلمبیایی مبهم‌تر از قبل

به نظر می رسید خامس با جدایی از اورتون راهی میلان شود ولی ایتالیایی ها پیشنهادی به او ارائه ندادند.

میلان نشد؛ آینده ستاره کلمبیایی مبهم‌تر از قبل

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2019 خامس رودریگز پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشت اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفت. او که می دانست مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شد و در نهایت پیشنهاد اتلتیکو برای او جذاب تر بود؛ به خصوص اینکه تمایل داشت در شهر مادرید بماند.

 

 

1624757

 

 

پس از شکست 7-3 رئال از اتلتیکو در بازی های پیش فصل، انتقال خامس به اتلتیکو هم منتفی شد. خامس فصل را در ترکیب اصلی رئال شروع کرد ولی پس از یک مصدومیت بد، دیگر نتوانست به ترکیب رئال برگردد.

او تابستان 2020 سرانجام به صورت رایگان از رئال جدا و راهی اورتون شد تا در این تیم به روزهای اوجش برگردد.

خامس زیر نظر کارلو آنچلوتی شروعی خوب داشت ولی یکی دو مصدومیت روند رو به رشد او را متوقف کرد. با پایان فصل، کارلتو پیشنهاد جانشینی زیدان در رئال را قبول کرد تا بار دیگر خامس را تنها بگذارد. اتفاقی مشابه، سال 2015 در رئال و سال 2017 در بایرن نیز برای خامس رخ داده بود و او اکنون که کارلتو را در اورتون نمی بیند، درخواست جدایی داده است.

 

 

1572865

 

 

رافا بنیتس سرمربی جدید اورتون نیز روی جذب سه بازیکن دیگر به جای خامس فکر می کند. تا مدت ها به نظر می رسید مقصد بعدی خامس میلان باشد ولی هرگز پیشنهادی جدی به او ارائه نشد.

اکنون برخی شایعات حکایت از این دارند که اتلتیکو بار دیگر به خامس علاقه مند شده است. هنوز چیزی در مورد آینده مشخص نیست ولی ستاره کلمبیایی احتمالا فصل بعد در اورتون بازی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها