کد خبر : 1768874 | 28 تیر 1400 ساعت 15:05 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

سروش غایب بزرگ سپاهان در مشهد؛

خلعتبری و شب سرنوشت‌ساز مقابل تیم سابق

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی فرداشب در مشهد به مصاف پدیده می‌رود که این سه بازیکن طلایی‌پوش سابقه بازی برای تیم مشهدی را دارند.

خلعتبری و شب سرنوشت‌ساز مقابل تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر که به صورت همزمان قرار است فرداشب (سه شنبه) از ساعت 21:15 برگزار شود، دیدار تیم‌های پدیده خراسان و سپاهان اصفهان است؛ پدیده‌ای‌ها برای زنده ماندن امیدهای کسب سهمیه آسیایی، نیازمند سه امتیاز خانگی هستند و می‌خواهند به مانند بازی رفت در اصفهان، حریف قدرتمند خود را زمین‌گیر کنند و رفت و برگشت پیروزی مقابل سپاهان را جشن بگیرند.

 

در طرف مقابل اما سپاهانی‌ها با انگیزه انتقام شکست بازی رفت و البته مهم‌تر از بقا در کورس رقابت قهرمانی پس از آن‌که جام حذفی را از دست دادند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند، به مشهد سفر کرده‌اند؛ در میان بازیکنان این تیم سه بازیکن سابقه بازی در مشهد و برای تیم پدیده را دارند که احتمالا یک نفر از آن‌ها در ترکیب اصلی فرداشب قرار خواهند گرفت.

محمدرضا خلعتبری که یکی از بازیکنان باتجربه فوتبال ایران به شمار می‌آید، در دو نوبت سابقه پوشیدن پیراهن پدیده و پیشتر پیراهن ابومسلم را دارد و حالا با انگیزه‌های ویژه تلاش می‌کند تا در ورزشگاه امام رضا(ع) که بارها برای پدیده در این ورزشگاه به میدان رفته، بتواند با پیراهن سپاهان بدرخشد و در مسیر قهرمانی تیمش در لیگ برتر، نقش‌آفرینی کند. خلعتبری فصل گذشته به صورت مستقیم از پدیده راهی سپاهان شد و حالا باید دید مقابل تیم سابق خود چگونه کار می‌کند.

 

سروش رفیعی دیگر بازیکن سپاهان است که سابقه پوشیدن پیراهن پدیده را دارد اما سروش برای بازی فردا غایب است، چرا که او که جزو بازیکنان رکورددار در دریافت کارت زرد به شمار می‌رود، بازی گذشته مقابل صنعت نفت آبادان دهمین کارت زرد خود را در لیگ بیستم دریافت کرد و در بازی فردا نمی‌تواند در ترکیب سپاهان مقابل تیم سابقش به میدان برود و یک فرصت ایده‌آل را از دست داد.

مرتضی منصوری دیگر پدیده‌ای ترکیب سپاهان است که از همین تیم مشهدی به فوتبال ایران معرفی شد و سه سال موفق را در پدیده گذراند؛ او در این فصل بیشتر نیمکت‌نشین دانیال اسماعیلی‌فر بوده و باید دید وضعیت برای او فردا چگونه پیش خواهد رفت و آیا فرصت بازی در مقابل تیم سابق خود را به دست خواهد آورد یا خیر.

دیدگاه‌ها