کد خبر : 1768883 | 28 تیر 1400 ساعت 16:14 | 35K بازدید | 8 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

در فوتبال مدرن، دیگر جایی برای کروس نیست!

اسطوره فوتبال آلمان در انتقاد از تونی کروس سبک بازی او را زیر سوال برد.

در فوتبال مدرن، دیگر جایی برای کروس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس پس از اتمام کار آلمان در یورو 2020 خبر از خداحافظی خود از بازی های ملی داد. او سال ها بازیکن ثابت خط میانی مانشافت بود و سال 2014 توانست با این تیم فاتح جام جهانی شود ولی پس از ناکامی در جام جهانی 2018 و یورو 2020 تصمیم به بازنشستگی گرفت. او دو سال دیگر نیز به فوتبالش در رئال ادامه خواهد داد و گفته می شود سپس از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

 

 

1618777

 

 

کروس که اخیرا مورد حمله اولی هوینس رئیس سابق بایرن قرار گرفته بود، از سوی لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان نیز مورد انتقاد قرار گرفت.

کاپیتان سابق مانشافت در مورد کروس به کیکر گفت:« من هیچ خصومت شخصی با تونی کروس ندارم و او را بازیکنی سطح بالا هم می دانم ولی فکر می کنم دوران بازی او در تیم ملی تمام شده بود و بهترین تصمیم را گرفت. شکل بازی کروس دیگر سنخیتی با فوتبال مدرن امروزی ندارد.»

 

 

1504250

 

 

ماتیوس ادامه داد:« کروس پاس هایش تک ضرب و حداکثر با دو ضربه است ولی جهت پاس هایش باعث کند شدن بازی می شود. او کمتر به بازی عمق می دهد و به شکل ناخواسته سرعت را از تیمش می گیرد. این دیگر در فوتبال امروزی جایی ندارد.

فصل قبل او در چند بازی مهم و بزرگ رئال نیز خوب کار نکرد و نشان داد که باید در سبک بازی اش تغییراتی ایجاد کند. در فوتبال امروز دیگر جایی برای هافبک هایی مثل کروس نیست.»

دیدگاه‌ها