کد خبر : 1768887 | 28 تیر 1400 ساعت 16:25 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

می‌دانیم از بازی با پیکان چه می خواهیم؛

نکونام: خوشحالیم هنوز در کورس هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از مصاف با پیکان از عملکرد این تیم در هفته های اخیر تمجید کرد.

نکونام: خوشحالیم هنوز در کورس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: پیکان چندین هفته است نباخته، شرایط و شکل و فرم خوبی دارد. بلد هستند خواسته هایشان را در زمین اجرا کنند. فردا صددرصد بازی تاکتیکی خواهد بود. تیم ما هم آماده است و 3 امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است. می‌دانیم از بازی چه می خواهیم و امیدواریم موفق باشیم.


نکونام در مورد اینکه چقدر به کسب سهمیه امیدوار است، گفت: به هر حال ما تا روز آخر قطعا در این رقابت هستیم. واقعیت این است که امسال به خاطر شرایطی که داشتیم نتوانستیم یار بگیریم و نیروهایمان به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا تحلیل رفتند و خسته شدند؛ اما خداراشکر تا الان که سه هفته مانده به پایان لیگ در کورس سهمیه هستیم. تلاش ما تا روز آخر ادامه دارد و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. در نهایت هراتفاقی افتاد آن را به دست خدا می‌سپاریم.

 

سوال بعدی در مورد شکست ناپذیری پیکان در 7 هفته اخیر بود و او در واکنش به این سوال گفت: پیکان تیم خوب و منسجمی است. آن‌ها در زمین کار تاکتیکی خودشان را به خوبی انجام می‌دهند و فردا مثل تمام بازی ها بازی سختی داریم.


سرمربی فولاد در مورد اینکه پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی چقدر به این تیم انرژی مثبت داد و اینکه چقدر امیدوار به قهرمانی در آن مسابقات هستند، بیان کرد: هر زمان که در جام حذفی بازی داشتیم در این مورد صحبت می‌کنم اما بازی خیلی خوب و با افتخاری مقابل سپاهان که یک تیم پر مهره است انجام دادیم. این تیم از روز اول در هر دو جام لیاقت خودش را نشان داد و بازیکنان ما کار بزرگی کردند. ولی جام حذفی تمام شده، به فکر سه بازی لیگ برتر هستیم که بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. بعد از آن به جام حذفی فکر می‌کنیم.

دیدگاه‌ها