کد خبر : 1768893 | 28 تیر 1400 ساعت 16:57 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش برای سهمیه در دو جبهه؛

گل‌گهر با یک رکورد تاریخی مقابل سایپا (عکس)

تیم فوتبال گل گهر با شکست 3 بر1 آلومینیوم برای اولین مرتبه به جمع 4 تیم مسابقات جام حذفی فوتبال ایران راه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، جام حذفی جام شگفتی ها است اما گل گهر در طول فصل جاری عملکردی ارائه کرده که نمی توان حضور آنها را در جمع 4 تیم پایانی مسابقات شگفتی بنامیم. آنها در لیگ کارشان را با نتایج درخشان آغاز کردند، ولی در ادامه به دلایل مختلف نتوانستند آن روند را ادامه بدهند و رفته رفته از رتبه های بالایی جدول رده بندی فاصله گرفتند و حتی در روزهای پایانی سال 1400که شاگردان امیرقلعه نویی نتایج خوبی نمی گرفتند، تا رتبه 10 ام هم سقوط کردند. با این حال با شروع سال جدید بازگشتند و با پیروزی در چند مسابقه متوالی، دوباره مدعی کسب سهمیه آسیایی شدند.


گل گهر در مقطعی به رتبه سوم هم رسید، ولی با قرعه بدی که داشت و شکست در سه مسابقه این رتبه را به استقلال داد و حالا با چند تیم برای کسب سهمیه آسیایی رقابت می کند.


روز آینده گل گهری ها که این روزها روحیه خوبی با 2 پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در مسابقات لیگ و جام حذفی پیدا کرده اند، در سیرجان به مصاف سایپا می روند؛ سایپایی که سرمربی خود را از دست داده و با شرایطی بحرانی به دیدار شاگردان امیرقلعه نویی خواهد رفت.

 

1624776

 

1624775

 

1624777


گل گهر سال گذشته تا هفته پایانی برای نیفتادن جنگید ولی این فصل حالا در شرایطی به سه هفته پایانی رسیده که در دو جبهه برای رسیدن به  سهمیه آسیایی تلاش می کند و این یک موفقیت بزرگ برای تیمی به  شمار می رود که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند.

دیدگاه‌ها