کد خبر : 1768894 | 28 تیر 1400 ساعت 17:08 | 30.8K بازدید | 3 دیدگاه

انتخاب جانشین کمالوند؛

سعید اخباری سرمربی سایپا شد

سرمربی سابق ماشین‌سازی تبریز هدایت تیم فوتبال سایپا را برعهده گرفت.

سعید اخباری سرمربی سایپا شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا که فصل را با ابراهیم صادقی شروع کرد و پس از آن با فراز کمالوند به کارش در دور برگشت ادامه داد، اکنون سومین سرمربی فصل خود را مشخص کرد.

 

سعید اخباری که در نیم‌فصل اول و پس از جدایی وحید بیاتلو از ماشین‌سازی‌تبریز هدایت این تیم را برعهده گرفته بود، حالا جانشین کمالوند در سایپا شد.

نارنجی پوشان در حالی اخباری را به‌عنوان سرمربی جدیدشان معرفی کردند که با ۳ امتیاز کمتر نسبت به ذوب‌آهن در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند و کار بسیار سختی برای بقا دارند، اما امیدوار هستند در سه دیدار پایانی فصل نتیجه مطلوبی بگیرند و ناکامی‌های اخیرشان را جبران کنند.

باشگاه سایپا روز گذشته مذاکراتی با رسول خطیبی داشت و گفته می‌شد سرمربی سابق آلومینیوم و تراکتور هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده می‌گیرد، اما خطیبی این پیشنهاد را نپذیرفت تا امروز سعید اخباری سرمربی سایپا بشود و از امروز در تمرینات این تیم حضور پیدا کند.

اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سایپا امروز مجددا تشکیل جلسه دادند و به این جمع‌بندی رسیدند تا ادامه فصل را با سعید اخباری دنبال کنند.

 

سایپا فردا در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر مسابقه دشواری برابر گل‌گهر سیرجان خواهد داشت و پس از آن باید مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها